Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2016 07:36 - МВР МИНИСТЪРКАТА ПОКАЗА, ЧЕ ГОРНИТЕ И ПОЛОВИ ОРГАНИ НЯМАТ ВРЪЗКА С …-НА ВНИМАНИЕТО НА ТАЗИ БЕЗ УЙФИ! ТАЗИ ВЕЧЕР МЕ ПРЕБИХА ТЪЛПА МАНГАЛИ. КЪДЕ ЖИВЕЕМ?
Автор: koshava Категория: Други   
Прочетен: 843 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image


МВР министърката Румяна Бъчварова. В Ивайловград „инспектира4 разградения двор, наречен българска граница.

Наричаната в полицейските среди „шматка“ - Бъчварова, изключително навременно и в тон с наличието на мозъчни клетки, се е барнала с фланелка с надпис: „NO wi-fi zone here“.
Надписът е точно върху горните и женски полови органи.
Какво показва това? Че гърдите, просто народному казано – циците на Бъчварова са зона свободна от wi-fi, или че лицето на силовата власт у нас изобщо няма връзка с мозъка?
Изберете сами.

Afera.bg  

НА ВНИМАНИЕТО НА ТАЗИ БЕЗ УЙФИ! ТАЗИ ВЕЧЕР МЕ ПРЕБИХА ТЪЛПА МАНГАЛИ. КЪДЕ ЖИВЕЕМ?

imageТази вечер, връщайки се от Белоградчик, бях нападнат от тълпа МАНГАЛИ, ЦИГАНИ, въоръжени с бухалки, щанги и не знам още какво.
Запазих си собствеността, с няколко шева на главата, счупена ключица и не знам още какво ще изскочи.
В момента съм в Пирогов да ме гипсират.
Вече ми зашиха главата.
Къде живеем?
Звънях по телевизиите, но не ги интересува.
Моля споделете, нека този акт на агресия стане обществено достояние.

Васил Христов
П.С. Георги Дренчев: На вниманието на тази без уайфи!


afera.bg/%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%8F%D1%80%D0%B2%EF%BF%BD

 





Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: koshava
Категория: Други
Прочетен: 1752197
Постинги: 1229
Коментари: 1512
Гласове: 1943
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930