Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.08.2016 16:39 - ЗОВ ЗА ПОМОЩ ОТ ЕДНА БЪЛГАРКА!
Автор: koshava Категория: Други   
Прочетен: 945 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Публикуваме писмото на Бисерка (Mis Bis), която моли за помощ

Без редакторска намеса

«Днес реших да проговоря след дълго мълчание и разкажа на всички, какво се случва с мен.

Правя го,защото има опасност да бъде посегнато на живота ми. Преди известно време,поради разклатено здраве и възраст, реших да попрекарам време на къщата в балкана в Сливенското село Изгрев. Половин година живеех спокойно и си отпочивах.

Но, след изборите,бе назначен за кметски наместник Осман( не зная фамилното му име) Осман държеше селския,така наречен магазин, с полупразни рафтове,но алъш-вериша се развихряше вечер от продажба на ракия.

Осман реши да раздвижи бизнеса чрез забрана на пътуващия 2 пъти седмично магазин със стоки от първа необходимост от град Елена. И бабата-отворковца, сиреч аз, реши да направи нещо,за да имаме подвижния магазин. С хиляди разправии постигнахме съгласие подвижния магазин да идва само веднъж,та да може и кметския магазин да живне. Осман не можа да преживее тази моя наглост и ми изпрати бияч.

Местен културист,на име Рамадан,120 кила,който е известен,че е набил поне половината село.Рамадан директно ми каза,идвайки у дома ми,налитайки да ме бие,да не закачам неговите хора.На въпроса кои са,ми отговори-Осман.Тормоза от Рамадан,заплахите,обидите като курва българска ,ебал съм ви мамата, махай се от селото,докато не е станало късно,форсиране колата около мен на макс продължават и до днес.

Миналата година,на връх Великден,Рамадан дойде със заплахи у дома и само наличието на камерите ми го спря да ме набие. Понеже всички опити да получа помощ от полиция,112,прокурор в Сливен,завършваха с “няма свидетели,няма престъпление“и благодарение,че Осман осигурява чадър над Рамадан, тормоза си продължава. След Великденския инцидент,когато пак бях обиждана на пол и етнос, подадох жалба в комисията по дискриминация,с наивното мислене,че могат да осигурят медиаторство.

Познайте,дали свидетелите ми И този път не се отказаха от показанията си против Рамадан. Сега,кмета,който вече не държи магазина и не се страхува да го погнат за злоупотреба със служебното положение,и от както герб завзеха Сливен, кмета е решил да ме доунищожи.

Помощник му е адвокат от Сливен Евгени Минчев. Кмета ми го каза в очите. Ще ме обвини в — крадене на даърва,метровки от гората, носене на оръжие,агресивно поведение и че съм заплаха за сигурността на селото,лъжепоказания,опетняване на име…и не помня всичко. Аз,бабата с 5-6 диагнози съм заплаха.Адвокатките,които имах бяха заплашени тоже. Те,адвокатките ми,според твърдението на кмета били си говорели ( абе,един прост селяндур,дето не може да говори български ли ще ни върти на пръст) и кмета ме попита дали да им говори на турски,че да го разберели.

Адвокатките ми биха отбой. Чувам от хора в селото,че се готви физическа разправа над мен,не в къщата ми,където има камери,а по пътя из гората. Всички опити да се защитя пропаднаха.Адвокати,към които се обърнах, не желаят да поемат случея.

Това е.

Искам да се знае от всички за терора на който съм подложена и ако някой иска да ми помогне с нещо,моля пишете на лични. Моля ви,не ми пълнете стената с коментарии,че тука е така и ако си бях траяла нямаше да се случи.

Само конструктивни предложения. Благодаря».

NewsFront – Bulgaria

 





Гласувай:
3



1. apostapostoloff - Ето ти моята помощ, бабо:
19.08.2016 19:18
битката печели винаги този, който не участва в нея. Обирай си крушите, докато е време. Да не ти разпорят гъ@а на стари години.
цитирай
2. bojinkata - битката печели винаги този, който ...
20.08.2016 14:57
apostapostoloff написа:
битката печели винаги този, който не участва в нея. Обирай си крушите, докато е време. Да не ти разпорят гъ@а на стари години.


ПедирасТ си сополе и такъв ще си останеш!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: koshava
Категория: Други
Прочетен: 1751292
Постинги: 1229
Коментари: 1512
Гласове: 1943
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930