Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2017 09:19 - Това са думи на истински българин, войн за Правдата на дело, с оръжие в ръка.
Автор: koshava Категория: Други   
Прочетен: 1136 Коментари: 1 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Днес погребват боен другар, убит от вражески снайпер.
Наистина, не като в компютърна игра.
Помогнете кой, с каквото и както може.
Даже и само с размножаване на призива.
Те рискуват живота си и за нас, дори и да не го осъзнавате днес.



Cvetomir Getov
· 25 август в 16:04 ·  

Скъпи сънародници! Обръщам се към вас! С молба за вашата подкрепа и помощ.Всеки които ме познава знае аз къде се намирам.Но за тези които не ме познават и те първа станат мои другари и съмишленици ще им кажа.Аз се намирам в ДНР. като военно служещ .Но аз не съм сам.Не съм единственият Българин в ДНР. тук има голяма българска общност която също има нужда от вашата морална и финансова подкрепа те също изпитват ужаса и тежестите на войната.Тук стоим и ще стоим с моите другари и братя по оръжие до пълната победа над фашизма и американският империализъм .И както руският народ се е изправил някога като един и са стояли с нашите деди рамо до рамо с оръжие в рака. И са си положили костите по българските полета и по върховете на нашите балкани. С една едничка цел и мисъл.Ние освобождаваме нашите братя–братушки от петстотин годишното робство.И българите ще имат своята държава България. Е скъпи братя време е да покажем не на думи а на дела нашата почит към нашите деди и любовта си към руският народ. Аз и мнозина други ни омръзна да стоим безучастни. Да веем байраците по площадите.Да стоим пред своите компютри и да слагаме лайк. Върху някоя статия или да напишем някои коментар.Тук сме за да воюваме и защитим нашите братя славяни.И не защото те няма да се справят сами. А защото крайно време е българският народ да си каже своята тежка дума.И най вече българският мъж.Българи присъединете се към нас.Вземете оръжие в рака покажете на целия свят че ние сме славяни и своите братя–братушки в обида и беда не ще оставим и дадем.На оръжие братя ела те при мен при нас.И нека отново да от текне българското ура по бойните полета.А тези които не могат да дойдат то нека да помагат с всичко каквото могат.Свързвайте се с мен пишете ми.Аз на всеки ще отговора .А на тези които желаят да ни помогнат финансово. Аз ще им кажа и напиша как да направят своят принос към общото дело.Силно се надявам да докосне това мое обръщение или молба хилядите български сърца.И вашето дарение колкото и малко да е то нека бъде от сърце.А аз ви обещавам че всяка една ваша стотинка ще бъде похарчена разумно и отчетена пред вас.

https://www.facebook.com/pppaskov?ref=ts&fref=ts



Гласувай:
7



1. zaw12929 - Аз Ви подкрепям
01.09.2017 12:05
Представители на украинското Министерство на външните работи съобщиха ,че са изпратили протестна нота в София във връзка с появата на флага на непризнатата самообявила се за република ДНР на празненствата на Шипка. но аз ВИ ПОДКРЕПЯМ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: koshava
Категория: Други
Прочетен: 1754098
Постинги: 1229
Коментари: 1512
Гласове: 1943
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930