Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2018 15:35 - Стотици ме изнасилваха докато бях сексробиня, но казармата ме спаси, разказва жена от армията на САЩ (СНИМКИ)
Автор: drlubenova Категория: Други   
Прочетен: 682 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image
Амбър Кейси, която служи в армията на САЩ, разказва за страшен период от живота си, когато на 16 години станала жертва на секс търговия. Тя била изнасилвана стотици пъти и влачела мизерно съществуване, нощувайки в наркобордеи или по автобусите, за да се стопли, пише Mirror.

image

Сега Амбър е на 29 години и е променила изцяло живота си. Тя възпитава две деца, получила е магистърска степен и и се е посветила на борбата с търговията на хора.  Черния период в живота на Амбър започнал, когато тя тръгнала с момче, което ѝ осигурявало храна и дрехи. Но след няколко седмици младежът я отвел в апартамента си и я принудил да за проституира. Амбър обслужвала поне по 10 мъже на ден и ако изкарала по-малко от 500 долара била жестоко пребивана.  "Той каза, че ме обича и може да осъществи всичките ми мечти. Аз го обичах и му повярвах. Чувствах се горда, когато бях редом с него. Но веднъж той ме заведе в апартамента си, където имаше още 2 момичета. И повече не излязох от там", разказва Амбър.  В продължение на 9 месеца през 2006-2007 г. Амбър оцелявала с по $20, които харчела за храна и презервативи. "Превърнах се в проститутка и когато навърших 17 години, вече имах стотици сексуални партньори", спомня си Амбър. 

image

Тя успяла да се върне към нормален живот благодарение на офицер, който отговарял за набирането на новобранци за армията на САЩ. Той успял да я издири 2 години след като тя се била регистрирала на борсата за завършили училище. След това ѝ помогнал да получи необходимите документи, помогнал и да вземе изпитите и я подготвил за обучение.  Момичето постъпило на служба през 2007 г. в артилерийски полк в Ирак. 

image

А сутеньорът, който ѝ отнел детството не бил осъден за това, което направил с нея, но все хак бил вкаран в затвора за побой и престъпления, свързани с наркотици. 




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: drlubenova
Категория: Други
Прочетен: 2045098
Постинги: 4536
Коментари: 237
Гласове: 2782
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031