Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2016 14:45 - Ужас и безумие от българи за българи.Гейовете искат да бъдат описани в учебниците и др. издънки.
Автор: koshava Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1233 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ОСТАВКА за авторите на учебника по музика за 4-ти клас! image

срам ме е. гнус ме е.

и моля всеки родител и учител, който се срамува като мен от текста на песента в учебника по музика за 4-ти клас да реагира. веднага и остро.

в какво възпитаваме децата си?! в какво ги превръщаме?! възможно ли е училището да проповядва подобни неща?!

бащата играе бридж в интернет?!

майката пазарува диор и хуго бос?!

“няма нужда от мечти”?!

снимки и начален сигнал: Румяна Йохнева
smiling.webreality.org/blog/

Учебник по математика 3 клас

Баба учи с детето по математика. Стигат до следната задача:
„В квартал на Варна живеят 150 цигани, 480 българи и 260 турци. Задайте въпрос към условието и решете задачата.”
Баба подканя детето:
-   Задай въпрос към условието!
-   Бабо, кажи един турски град.
-   … Измир.
-   Колко турци живеят в Измир?

Действието се развива в 4 клас

В конкретния случай риторичният въпрос е: На колко са- на 4 годинки или трябва вече да мислят за добрия стар Маркс?

Читанка - Урокът е за Мравчо и Бълхичко
Човекът и обществото - Свободно движение на работна ръка! в Европейския съюз

При това последното, когато бабата-икономист обяснява, че има пазар и на работната сила и тя се продава както всяка друга стока на пазара, детето пита:
- Бабо, а ти колко години си се продавала?
- Близо 40.
Па като настанаха едни драми, тръшкане, ревове! 20 минути детето не може да се успокои, че баба му се е продавала 40 години!
Това ми мирише на травма в детството!

www.bg-mamma.com/index.php

Гейовете искат да бъдат описани в учебниците image Аксиния Генчева. Фото: Диана Милева Българската гей организация "Джемини" е открила прояви на дискриминация в учебните програми от 9-и до 12-и клас, съобщи вчера изпълнителният й директор Аксиния Генчева. В учебниците се говори само за семейства от мъж и жена, никъде не се обяснява за хората с различна ориентация, а по този начин се дискриминират хомосексуалистите, смятат от “Джемини”. Според нея не е редно да се споменава, че семействата са само разнополовите двойки. Неравнопоставеност в учебниците има и по отношение на хората с увреждания и ромите. Единствената етническа група, за която се говори в учебниците, са турците, обясни Генчева. Проучването на “Джемини” е обхванало 15 средни училища и професионални гимназии в три града на страната – София, Пловдив и Варна.
В същото време почти във всеки клас има по един ученик, който е настроен крайно националистически и e склонен към насилие спрямо хомосексуалните или малцинствените групи, обясни Генчева. Училищата пък масово не осигуряват достъпна среда за децата с увреждания, показват още данните от проучването. Имало дори случай, когато директорът не знае колко деца с увреждания учат в неговото учебно заведение.
Резултатите от изследването ще бъдат представени на Международния ден срещу хомофобията – 17 май. Изводите от него пък ще бъдат изпратени на просветното ведомство с искане за промяна в учебния материал. Министерството на образованието твърди, че няма дискриминация в българското училище, а в същото време срещу МОН има заведени три дела за дискриминация, обясни Генчева. Проучването ще бъде изпратено и на комисията за защита от дискриминация (КЗД), която пък има идея за създаване на работна група по проблема на дискриминацията в учебниците. Работната група от своя страна ще реши дали ще бъде направен мониторинг на учебната програма. От сдружението за личностна алтернатива пък смятат, че студентите също са дискриминирани. Най-често неравнопоставеност има в обявите за работа, които поставят конкретни изисквания за наемане на работа като "търся юрист, завършил “Софийския университет".

novinar.bg/news/gejovete-iskat-da-badat-opisani-v-uchebnitcite_MjYzODs3Nw==.html
Е тая кой джендър е 7/21 или някой друг?
  Еничарознание 13.03.201475 Коментара Автор: Костадин image

От учебника за трети клас ще научите, че "Цар Симеон водил продължителни войни с Византия, но те не оставили трайни следи в българското минало". Защо в такъв случай са го наричали Симеон Велики не става ясно.

 

Представете си, че сте в трети клас и искате да разберете какви хора живеят в България, какви обичаи имат българите, или каква е историята им, и за това разчитате на учебниците по „Човекът и обществото“ и „Читанка“. Е, нямате шанс да научите нищо. Защо ли?

Четейки учебника по учебния предмет „Човекът и обществото“ (бивше „Родинознание“), ще научите, че България „от древни времена е била добро място за живеене на различни хора и че днес също в нея живеят различни хора, които живеят и се трудят заедно“ (стр. 3). Търсейки все пак информация за това какви точно са тези най-различни хора, които живеят в нашата родина, стигате до урока на стр. 10-11, наречен „Моята родина – република България“. И там не пише нищо по въпроса. Ако не сте се отказали да търсите и продължите да ровите в учебника, в крайна сметка ще попаднете на някакви българи чак на стр. 42. Да, каква изненада, нали? В България сред най-различните хора има и българи. За славяните пък са отделени точно 7 изречения на стр. 44, като първото от тях е, че „славяните живеели във Византия“. Ако търсите обаче каквато и да е информация за това, че България е славянска държава, няма да намерите. По-нататък от урока за Симеон Велики ще научите, че „Цар Симеон водил продължителни войни с Византия, но те не оставили трайни следи в българското минало“ (стр. 48). Защо в такъв случай са го наричали Симеон Велики не става ясно. След това хронологията върви така – цар Петър, цар Самуил, цар Калоян, цар Иван Асен II, Османска империя. Второто българско царство е сбито в два урока на 3 страници – от 54 до 57. Искате да научите как след Иван Асен II е дошла Османската империя? Няма да научите. Не и от този учебник. Нито ред за турските зверства, а името на трагичния и героичен български цар Иван Шишман въобще не се споменава.

За Османската империя ще научите, че „немюсюлманите имали право да изповядват вярата си… в семействата си българите говорели родния език, създавали песни, празнували празници… в общите села християни и мюсюлмани живеели заедно, а в труда и празника човешките връзки надмогвали различията“ (стр. 60). Въобще идилия, мед и мляко текат по улиците, а доволната рая пее радостни песни за султана. Ако пък искате да разберете защо българите са искали своя църква, също няма как да стане. Пише, че „през 1870 г. султана признал автономна българска църква“ (стр. 64), но защо и от кого се отделила – нито ред. Борбата с гръцките фанариоти е напълно изтрита от учебника. Особено покъртително са описани животът и делото на Левски – „той създал комитети за подготовка на общо въстание… но полицията заловила апостола, съдът го осъдил на смърт. Присъдата била изпълнена в покрайнините на София“ (стр. 66). Срещу кого се подготвяло въстанието, коя полиция го заловила – не е ясно. Ако обаче детето е малко по-будно, като нищо ще остане с впечатлението за един рутинен и справедлив процес. А за обесването на Левски – забравете… На същата страница за Априлското въстание пише, че било жестоко потушено. От кого – не е ясно.

Особено е трогателен урокът за Освобождението на България (стр. 68). „Хората в Западна Европа, Съединените щати и Русия протестирали срещу султанската власт“ – честно, като прочетох за протестите на хората в Съединените щати, и ми се прииска да си скъсам дипломата по балканистика. Както и да е… Незнайно защо обаче след масовите протести в Западна Европа и САЩ избухва… Руско-турска война. Впрочем още по-странно е защо тя се води с турци, след като досега навсякъде се говори за Османска империя, а турци въобще не се споменават. В урока за войната ще научим, че „в боевете за Стара Загора и Шипка опълченците се сражавали редом с руснаци и румънци“. Като прочетох за румънци вече не исках да си късам дипломата. А да я подпаля… След това не очаквайте нищо повече – нито ще видите за борбите на българите в Македония и Тракия, нито за Балканската война. Те са напълно изтрити от историята.

Почти в края на учебника, на стр. 86, е урокът за празниците на България. От него ще научите за празниците на „евреите, арменците, турците и всички мюсюлмани, ромите“, но не и за празниците на българите. Така Курбан Байрам, Ханука и т. нар. Василица са подробно обяснени, но Коледа, Великден и Заговезни са подминати. На всичкото отгоре урокът завършва със заклинанието „всички общности могат свободно да празнуват своите празници“. Явно под всички се има предвид и българската общност, макар че много-много не и се обръща внимание.

Погромът върху българската история и култура обаче продължава и в „Читанка“, където на стр. 59 има урок, наречен Василица. Няма да го преразказвам, защото ме е гнус, само ще ви кажа, че всичко, което знаете за българския празник Васильовден и за сурвакарите, тук е представено като циганско, или както пише в текста, „ромско“.

По тези учебници се учи от 2004 г. Вече десета година тази отрова се излива в главите на нашите дечица, без нищо неподозиращите родители да знаят какво се случва. Учителското съсловие, убито и унизено, си мълчи. Обществото, вторачено в икономическото си оцеляване, мазохистично се самонаказва с разделение на всички нива. Ако тук-там някой се пробуди и извика, викът му бързо се заглушава от поредния роден миризлив политически скандал. А дечицата ни израстват като еничари под благата опека  на българската държава и всичките и културни и образователни институции. Защото тези учебници създават от българчетата в най-добрия случай една аморфна маса без национално самосъзнание.

Нямало заговор срещу България ли? Ако няма, значи сме най-малоумният и продажен народ във Вселената. А ние, дълбоко и искрено го вярвам, не сме. Затова на борба, български народе! На борба за чест, свобода и мила рода! На борба за бъдещето на нашите деца!

kostadin.eu/2014/03/13/%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%87%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B5/

Безумията в българските демократични учебници

Дата на публикация: 15 Июнь 2016, 07:00


Представяме ви част от откритите безумия в учебниците на българските деца.

 

„Ламята се подложила на пластична операция”

image


Неотдавна ученици от четвърти и пети клас  трябваше да изчисляват колко са главите на ламя, която се е подложила на калпава пластична операция. Това бе една от задачите на турнира „Иван Слабашев“, който се организира от Института по математика и информатика към БАН. Ето и условието:

Ламя се подложила на пластична операция за утрояване на броя на главите си. Около месец по-късно, измъчвана от ужасно главоболие, помолила Иван Юнака да отреже 33 от допълнително присадените глави, понеже се оказали с ниско качество. Те се оказали толкова некачествени, че след намесата на Иван на тяхно място не поникнало нищо ново и тя останала с 18 глави. Колко глави е имала ламята преди операцията?

„Морето е солено, защото в него има разтворена готварска сол“
image

В учебника „Човек и природа” за 3 клас на издателство „Природа” твърдят, че думата шоколад се пише не с “ш”, а с “щ”. В същия учебник е записано и че морето е солено, защото “в него има разтворена готварска сол”.

 В учебника „Човек и природа” за 3 клас на издателство „Природа” твърдят, че думата шоколад се пише не с “ш”, а с “щ”. В същия учебник е записано и че морето е солено, защото “в него има разтворена готварска сол”.

„У” като Уакари, „Ю” като Юлидохромис

Какъв по-лесен начин да научим буквите от азбуката от това да представим някои от тях като така „популярните” за децата думи като Уакари и Юлидохромис. Тук направо оставаме без коментар, но само ще подскажем на експертите, че и доста възрастни не са чували за тези животински видове.

image

„Заптие” значи „полицай”, а сърцето на Самуил спряло да тупти

image

 


В учебник по „Човекът и обществото“ на издателство „Просвета“ на учениците от трети клас беше обяснено, че Самуил се е борил за независимостта на страната ни, но през 1014 г. „сърцето на царя воин спряло да тупти“ без да е посочена причината смъртта му. Това е същият учебник, в който думата „заптие“ бе обяснена като „полицай“, а в първоначалния му вариант битките на цар Симеон срещу Византия бяха маркирани с уточнението, че „не са оставили трайна следа в миналото ни“.


Васил Левски бил заловен от полицията, тъй като нарушавал закона

 

В същия учебник смайващите факти продължават с пълна сила. Оказва се, че Васил Левски е бил заловен от полицията,тъй като нарушавал закона. Затова бил осъден на смърт и убит, без да се споменава за бесилото, нито пък за борбата му за освобождение. С две думи, третокласниците остават с впечатлението, че Апостолът на свободата ни справедливо е бил наказан за престъпленията си.

Децата учат от буквар за мутра с лъскав джип

image


 „Имало и един лъснат джип. Бил много надменен. Не се движел по правилата. Не возел никого. Карал из града по джапанки”. Колкото и невероятно да звучи, това е част от учебното съдържание за първокласници и техния буквар, чрез който трябва да се запознаят с основите на четенето и писането.

„Отдолу иде джип „Мицубиши“ с яка броня, с прозорци скришни.”

image

 

Отново на подобна мутренско-автомобилна вълна е и учебникът по музика за трети клас. Текстът спокойно може да се ползва за създаването на някой чалга хит, но незнайно защо – се оказва в учебния материал за третокласници. Ето го и него:

 

„Отдолу иде джип „Мицубиши“
с яка броня, с прозорци скришни.
Всички по пътя той изпреваря.
– Но на кого ли е! Кой ли го кара?
– Вълчо го кара. Свири и гази!
– А в колата коя е тази?
– Лиска е вътре. И много иска на мис-конкурса да стане миска.
– Давай, Вълчо, и наддавай златна пара звънка – мис да стане твойта Лиска, гиздава и тънка!“

(учебник по музика за III клас на издателство „Булвест 2000“, автори са Генчо Гайтанджиев, Мария Попова и Пенка Младенова)

 

„Моята майка обича да пие бира Ариана”

image

Става въпрос за учебник по информационни технологии за 4 клас. Учениците са имали задача да напишат текст на тема „Моята майка и аз”. Даден е пример как точно се пише и форматира текст, а самото му съдържание е меко казано нелепо.

 

 

Ето един цитат: „Мама обича да пие бира (Ариана)”. В друг примерен текст със същата цел пък пише: „Мама обича ракия със салата”.

 

Така темата „Моята майка и аз” дава ясна представа на малчуганите какво всъщност правят техните майки по цял ден. А за автора на учебника можем да кажем, че определено е прекалил с бирата (ракията), преди да е сътворил този шедьовър.

И още бисери от родните учебници:

 

„Растенията сами произвеждат храната си. Те се наричат производители. Животните ядат готова храна – растения и други животни. Затова те се наричат потребители” – „Човекът и природата“, 3 клас, изд. „Булсвет“

 

„Връх Шипка се намира на върха на планината. Опълченците са ситуирани на него“ – Учебник по литература за 7 клас, изд. „Анубис“

 

„Освобождението на България е излишно, защото трябва да се отделят пари за армия и се забелязва рязък спад на стопанския живот, например драстичното намаляване на козите”, изд. „Червената къща“

bgr.news-front.info/2016/06/15/bezumiyata-v-blgarskite-demokratichni-uchebnitsi/


Сексуалното образование – инструмент за брутална подмяна на детското съзнание-да им ЕПМ гейска

koshava.blog.bg/lichni-dnevnici/2016/05/21/seksualnoto-obrazovanie-instrument-za-brutalna-podmiana-na-d.1452940


„Кон излезе на ливада, вдъхна въздух и умря. Възкачи се на небето и какво ли не видя. Две кебапчета крилати Пазят рая с автомати“

koshava.blog.bg/drugi/2016/03/26/kon-izleze-na-livada-vdyhna-vyzduh-i-umria-vyzkachi-se-na-ne.1439846





Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: koshava
Категория: Други
Прочетен: 1751709
Постинги: 1229
Коментари: 1512
Гласове: 1943
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930