2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. tota
12. getmans1
13. stela50
14. deathmetalverses
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. mimogarcia
8. samvoin
9. bateico
10. sekirata
Най-големият строител на магистрали до момента не е Бойко Борисов, а е Тодор Живков. Това припомни Коалиция КОЙ, представяйки инфраструктурната част от програмата си.
Към настоящия момент, около 75% от наличните магистрали, и много повече от наличните пътища, са наследство от социализма. И да припомним – те са построени, без еврофондове и без да се молим някому за милостиня, изтъкна лидерът на коалицията Светозар Съев.
Коалиция КОЙ предлага незабавно да се довършат основните магистрали, т.е. така нареченият „магистрален пръстен“. Включително вечно отлаганата магистрала между Варна и Бургас. Също необходими са тунелът под Шипка, както и този под Дюлино.
Как Тодор Живков построи магистралите, без европари? Това е отговорът, който Коалиция КОЙ може да даде.
На първо място, при Живков, много по-малко се е крало. В момента магистралите са 4-5 пъти оскъпени, заради кражбите. ЕС не може да озапти дори лапането на еврофондовете, и си затваря очите. Националните средства пък ги контролира същото правителство, дето ги краде. Така с едни и същи пари, се постигат много по-малко магистрали и пътища.
На следващо място, Живков е имал на разположение Строителни и Транспортни войски. Т.е. много жива сила, която е работела за държавата, в замяна на получаване на занаят после. Няма нищо лошо тази практика да се възстанови. Добре е да припомним, че тя не е въведена от „комунистите“, а от Александър Стамболийски. Одобрена и прилагана е при всички „буржоазни“ и „царски“ правителства преди 9 септември. Отречена е едва при неолибералната атака над българското общество в последните години.
И не на последно място – американският модел е да се ползват затворници за работа по магистралите. Нашите затвори буквално са препълнени. Ако един затворник работи, той намалява присъдата си са 1/3. Очевидно по-възпитателно е да изкараш 2/3 от присъдата, работейки, отколкото да излежиш цялата, бездействайки по койките.
Коалиция КОЙ разчита твърдо на вътрешни ресурси и разумно управление, в стил Тодор Живков, за доизграждане на магистралите. Никакви нови заеми, концесии и безбожно оскъпяване. / КП „КОЙ
10 причини защо искам да се върне НРБhttps://www.youtube/watch?v=vpd-F4dmPnc&feature=youtu.be
2. Обичай това, което имаш, преди животът да те научи да обичаш онова, което си имал!
3. Планът срещу славянските народи и света
4. Робските народи не познават своята история, благоговеят пред чуждата култура и раждат политици, които предават техните интереси
5. Кой кой е в Българя. Кой създаде групировките, кой ги обезглави и кой дърпа конците до днес!
6. Няколко признака, че краят е близо-ние ли донесохме злото в този свят
7. Цигани, евреи, българи-Как циганите изгубили азбуката си. Циганската инвазия
8. 1989 г.: За заплахата турската армия да влезе в София и как не бе изпълнен планът „Хан Тервел”