Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2017 16:39 - Тодор Живков е най-големият строител на магистрали, и то без еврофондове
Автор: koshava Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 874 Коментари: 2 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Най-големият строител на магистрали до момента не е Бойко Борисов, а е Тодор Живков. Това припомни Коалиция КОЙ, представяйки инфраструктурната част от програмата си.

Към настоящия момент, около 75% от наличните магистрали, и много повече от наличните пътища, са наследство от социализма. И да припомним – те са построени, без еврофондове и без да се молим някому за милостиня, изтъкна лидерът на коалицията Светозар Съев.

Коалиция КОЙ предлага незабавно да се довършат основните магистрали, т.е. така нареченият „магистрален пръстен“. Включително вечно отлаганата магистрала между Варна и Бургас. Също необходими са тунелът под Шипка, както и този под Дюлино.

Как Тодор Живков построи магистралите, без европари? Това е отговорът, който Коалиция КОЙ може да даде.

На първо място, при Живков, много по-малко се е крало. В момента магистралите са 4-5 пъти оскъпени, заради кражбите. ЕС не може да озапти дори лапането на еврофондовете, и си затваря очите. Националните средства пък ги контролира същото правителство, дето ги краде. Така с едни и същи пари, се постигат много по-малко магистрали и пътища.

На следващо място, Живков е имал на разположение Строителни и Транспортни войски. Т.е. много жива сила, която е работела за държавата, в замяна на получаване на занаят после. Няма нищо лошо тази практика да се възстанови. Добре е да припомним, че тя не е въведена от „комунистите“, а от Александър Стамболийски. Одобрена и прилагана е при всички „буржоазни“ и „царски“ правителства преди 9 септември. Отречена е едва при неолибералната атака над българското общество в последните години.

И не на последно място – американският модел е да се ползват затворници за работа по магистралите. Нашите затвори буквално са препълнени. Ако един затворник работи, той намалява присъдата си са 1/3. Очевидно по-възпитателно е да изкараш 2/3 от присъдата, работейки, отколкото да излежиш цялата, бездействайки по койките.

Коалиция КОЙ разчита твърдо на вътрешни ресурси и разумно управление, в стил Тодор Живков, за доизграждане на магистралите. Никакви нови заеми, концесии и безбожно оскъпяване. / КП „КОЙ

10 причини защо искам да се върне НРБ

image image image image



Гласувай:
2



1. tres1 - Ха-ха...
01.03.2017 17:16
И сега да чакаме докато ученика надмине учителя си ? Да ама тя и крушата не пада по-далеч корена си, само дето онази круша беше нещо като хашладисана, а тази сегашната е подивяла /от кражби/. А ето как вижда нещата и един българин не кореняк
https://www.youtube/watch?v=vpd-F4dmPnc&feature=youtu.be
цитирай
2. vladtepes - За затворниците и магистралите
21.03.2017 18:51
Използването на затворници за изграждане на магистрали е спорна идея - повечето настанени в общежитията открит тип така или иначе работят на външни обекти без охрана, охраната на тези от закрития тип и затворите на магистрала е проблематична - няма как да се обособи адекватно работният обект и има риск от масови бягства.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: koshava
Категория: Други
Прочетен: 1752232
Постинги: 1229
Коментари: 1512
Гласове: 1943
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930