Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.05.2016 07:26 - Борисов: Да не прекаляват, защото може да не ми издържат нервите и да ме направят президент. "Да ме оставят да си доасфалтираме, да си доправим програмите,
Автор: koshava Категория: Политика   
Прочетен: 366 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 12.05.2016 07:27


image  

"Да не прекаляват с играта на нерви, защото може да не ми издържат нервите и да ме направят президент." Това каза пред журналисти в Лондон премиерът Бойко Борисов след срещата си с Дейвид Камерън, предава "Фокус”.

"За мен важната подкрепа на Патриотичния фронт, Реформаторския блок и разбира се на всеки, който разумно разсъждава, че в това насипно състояние, в което са партиите, нови избори ще са само рай за контрабандистите, за корупцията и за всички тези олигархични кръгове, които това чакат", коментира Борисов. Той допълни, че  ГЕРБ са готови за избори във всеки момент.

"Няма да е честно към народа. А и социолозите какво показват, че това пак би било съотношението на силите. Много ми е мила държавата да направя нещо такова. Ако патриотите и реформаторите са стабилни, и ние сме стабилни, ако не – избори“, допълни той. Премиерът припомни, че Румен Петков го е направил премиер като го е изгонил от МВР преди години. 

"Да ме оставят да си доасфалтираме, да си доправим програмите, да си съберем повече пари в бюджета – те ще ги харчат. Да бъдат по-толерантни”, призова премиерът Бойко Борисов. „Както виждате аз с тези, с които съм работил, се разделих не само като приятел, като колега и много толерантно. Разчитам и на тях в това отношение”, каза Борисов.

Погледнато реално, АБВ в нищо важно не са ни подкрепили, заяви още премиерът. „Калфин е професионалист, добър човек. По всички теми сме полагали огромни усилия. Подкрепа получаваше от всички и за пенсионната реформа, и не на последно място – над 220 млн. извън бюджета, от парите от контрабанда, която храни корупцията, дадохме на българските пенсионери“, отбеляза той.

   

„AБВ винаги са се съревновавали с БСП кой е по-ляв. В прагматичните решения трудно са ни подкрепяли. Проблемът е, че ние научихме от медиите от пресконференцията какво са решили и аз мисля, че отдавна са го решили, защото президентските избори са им важни“, посочи още той.

„Искат да се съсредоточат върху това, искат заедно с левицата и тези мощни кръгове, които са около тях и са видими от всички”, уточни Борисов. На въпрос вижда ли Калфин като бъдещ кандидат за президент, премиерът заяви: „Аз не се меся в работата на други партии. Във времето, в което работихме за мен беше чест и удоволствие да се опознаем. Мисля, че се разделяме и ще останем приятели в живота. Оттам нататъка ще се надяваме един ден пак да работим заедно, както и той каза”.

На въпрос има ли готов заместник на Ивайло Калфин Борисов отговори, че има огромна база от кадри в ГЕРБ, така че за всяка ситуация има резерв. „Съжалявам, че тясннопартийните им интереси, макар, че само по напусналите и уволнените ще видите колко хора са имали във властта. Заради някакви дребни игрички и президентски избори създават напрежение в обществото – тяхно право е”.

„Аз лично ако съм разчитал процентно, то не е било повече от 1% от тях”, допълни Борисов.

trud.bg 

www.budnaera.com/201602f/1602001135.html


 



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: koshava
Категория: Други
Прочетен: 1747283
Постинги: 1229
Коментари: 1512
Гласове: 1943
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031