Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2012 22:16 - Мистерия и защо Лидис не ме кефи:)
Автор: alllyallly Категория: Забавление   
Прочетен: 9538 Коментари: 44 Гласове:
0

Последна промяна: 09.04.2012 22:27


*
*
*

Как гласувам с минус като не съм гласувала с нищо?:))))))


4. lidislidis - ГЛАСУВАШ С МИНУС В БЛОГА МИ ВИЖ ЧАСА
21:57
 
5. lidislidis - Няма смисъл да оценяваш Гино финските пожарникари, работата им и снимките ми
20:28 с минуси!:)))) Те са оценени от когото трябва . Запази злобата за себе си! Досадно просташки е да клечиш в блога ми и да показваш невежество и простотия , съчетани в злобни минуси, които разсмиват!;)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Не си усложнявай допълнително извършеното срещу мен нетно престъпление. Кажи и на аверите ти А.П и К.цитирай
Редактирай | Изтрий


То пък един блог....само психарии:)Не съди по себе си за мен, различни сме във всяко отношение...Какви пожарникари? Какви снимки..нещо съвсем откачаш:))))
И хайде на бас, че утре твоя роднина санико ще пуска хейтърски темички за мен, а ти ще му се кефиш:))) Не обещавам да прочета...не се наранявай от това, но си ми безкрайно психически не добре...Измисляй си каквото искаш, пускай дела, мрази, но не ми измисляй действия, които са ми адски безсмислени...та аз няма нито статистика нито ме интересува, нямам една цифра в моя блог...как да ме интересува твоя???!!! ХА ха писна ми, отегчи ме ае съскай си...вземи и русти и санико да пеете (ревете) заедно....
Не знам за кави авери бълнуваш, и ако ме осъдиш, ше си първата до сега...ама едва ли...само лаеш...ако не ме осъдиш ще ти скъсам задника от плащания и обещетения за КЛЕВЕТА:)) Нямам търпение да те видя как ме съдиш...Доктора ти да не е в отпуска ..???


Лидис не ме кефи, защото не намирам нищо за кефене:)) А  да кефи ме злобата и....ха ха ха




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. alllyallly - ей го бе, батко идва на помощ:))))))
09.04.2012 22:23
е ти един минус и от мен:)))) ХА ха ха лелелелеле тая е напълно от всякъде зле...втория минус е от мен лидке:))

22:20 - rustam
22:20 - lidislidis
22:19 - lidislidis
22:00 - lidislidis
21:56 - lidislidis
цитирай
2. bale10 - Вие двете с Лидис
09.04.2012 22:27
сте точно на едно и също интелектуално ниво. По-добре станете приятелки.
цитирай
3. alllyallly - Бале някой да те пита? Нали знаеш мнението колко ми е важно...Лидка си пада по теб, не аз...:)))
09.04.2012 22:29
Изтрих рустам:)) Много простак го раздава....не ме кефи:))
цитирай
4. alllyallly - Русти като се научиш да говориш к...
09.04.2012 22:36
Русти като се научиш да говориш културно тогава ще ми пишеш, разбра ли...и съвсем сериозно търсят те от някава служба, питаха ме дали те познавам лично?:))) Може би са се усетили ,че такъв идиот не може да научи деца на нищо!!!Наблюдават те глупако, за кой се мислиш???
цитирай
5. rustam - Хей, миндил, ти си най-долната п...
09.04.2012 22:46
Хей, миндил,ти си най-долната пачавра и лъжкиня в този сайт.
Чу ли, боклук?
цитирай
6. lidislidis - НЕ ТИ СЕ ВРЪЗВАТ ЛЪЖИТЕ С ЧАСОВЕТЕ НА КОМЕНТАРИТЕ МИ ИЗ БЛОГА , КЪДЕТО СЪМ ТИ ПИСАЛА
09.04.2012 22:49
22:05 - ХЕЙТЪРА СИ ТИ И ГО ПОКАЗВАШ ДОСТА ПРОСТАШКИ И НОН СТОП ЗА КОЕТО СИ НОСИШ ПОСЛЕДИЦИТЕ
22. lidislidis - НЕ УСЛОЖНВАЙ САМА ПОЛОЖЕНИЕТО СИ С ПОРЕДНИТЕ ОБИДНИ КВАЛИФИКАЦИИ КЪМ МЕН
21:16 alllyallly написа:lidislidis написа:Няма скоро да пораснат. Природна даденост им е, за сметка на това са агресивни връзкари тук в този блог...обсебили са го с инфантилното си присъствие и сеят интриги необезпоковани от никой. Въпрос на ниво!

Аде вади досиетата на катана Елена и моите, да не вадя аз...че ми е по интересно да снимам змии, отколкото да ги показвам!
Каква роднина ти е анонимния хейтър, че ти влиза през регистрирания ник от Пловдив???Да си чувала , че няма анонимност в нета и въпросния, който е голям твой ''приятел'' всъщност ти е ненормално симпатичен...или по принцип харесваш хейтъри?


ПРОКУРАТУРАТА ЩЕ ТИ ОБСНИ ПОДРОБНОСТИ В ИЗВЪРШЕНИТЕ ТИ УМИШЛЕНИ ДЕНИЯ В НЕТА СРЕЩУ МЕН И СЕМЕЙСТВОТО МИ. ВОДИ СЕ СЛЕДСТВИЕ И ПРЕСТАНИ ПО ПОВОД ВСИЧКО ! ПРЕСТАНИ ДА ПРОСТЕЕШ И УСЛОЖНЯВАШ САМА ПОЛОЖЕНИЕТО СИ! ДОСТАТЪЧНО СИ ВЪТРЕ! НИТО СИ НА НИВОТО МИ, НИТО
Постинг: Ефективен вуду магьосник в блог.бг
Автор на постинга: katana

Редактирай | Изтрий22:01 - ПРЕСТАНИ ДА СИ УСЛОЖНЯВАШ ПОЛОЖЕНИЕТО С ПРОСТАШКИ КОМЕНТАРИ СРЕЩУ МЕН ИЗ БЛОГА С ПОВОД И БЕЗ ПОВОД!
22. lidislidis - НЕ УСЛОЖНВАЙ САМА ПОЛОЖЕНИЕТО СИ С ПОРЕДНИТЕ ОБИДНИ КВАЛИФИКАЦИИ КЪМ МЕН
21:16 alllyallly написа:lidislidis написа:Няма скоро да пораснат. Природна даденост им е, за сметка на това са агресивни връзкари тук в този блог...обсебили са го с инфантилното си присъствие и сеят интриги необезпоковани от никой. Въпрос на ниво!
ГИНО, ФАЛШИФИКАЦИЯТА НА КОМЕНТАРИ С ЦЕЛ ПЕТНЕНЕ ИМЕ , КАКВОТО ТИ НЕ СИ ИМАЛА И НЯМАШ, СЪЩО Е НЕТНО ПРЕСТЪПЛЕНИЕ!
РУСТАМ ТЕ ОКАЧЕСТВЯВА ПРАВИЛНО, КАТО ЛЪЖКИНЯ И ТО ДОСТА ПРОСТА !!!
цитирай
7. alllyallly - ПРОМОЦИЙКА:)))Оставям възпитателно поучителния коментар на Рустам , който учи деца:)
09.04.2012 22:51
ХЕ хе хе русти ае да те оставя да не се пениш, че си рисков я за инфарк, я за кръвно...ха ха наплю си монитора , ае не си образувай нерви. Който те търси ще те намери, аз с психясали даскали не се занимавам!
цитирай
8. alllyallly - вие двамата вмеcто да хейтвате, що не се свържете сексуално:)
09.04.2012 22:53
Русти самотен , лидис и тя, заедно ще заобичате всички, даже мен:)))) Сaмотата до там води, до омраза...:)
цитирай
9. alllyallly - архивирам, да не вземеш да изтриеш лъскавия си коментар:))
09.04.2012 22:55
rustam написа:
Хей, миндил,ти си най-долната пачавра и лъжкиня в този сайт.
Чу ли, боклук?



Давай още:))
цитирай
10. babikqn - хаха:)
09.04.2012 23:00
Много забавно:)))
цитирай
11. alllyallly - Забавно я:) Някога да съм била скучна?:)))))
09.04.2012 23:04
babikqn написа:
Много забавно:)))



Виж как сладко ръмжат, само дето не им отива....с фейса нещо им куца, не могат да си позволят да са лоши. Грозен и лош пффф:)) Не става и това е,не е нормално....
Ама как само се размирисаха като ги ръчнем с клечката( за тях е цял кол) !!
цитирай
12. alllyallly - Познайте кого ще сънуват рустам и ...
09.04.2012 23:29
Познайте кого ще сънуват рустам и лидис тази вечер?:))
E Споко, само на сън ще съм...както винаги, еротична фантазия, не го поемайте навътре:)))
цитирай
13. ketcakuatl - АМА ЗАЩО СЕ РАЗВОДНЯВАШ???
09.04.2012 23:30
Беше ли нужно да отваряш нужника в два поста един след друг? И в никакъв случай не трий 'коментариите' на чекиджията Свилен Цъгов. Той е образец нещастника. Изкарай го наяве, да му се порадваме на безсилната злоба. Как му капят лигите по лекясания панталон... Виж, Лидия е клиничен случай, с нея не може да се говори нормално. Защо ли прехвалената и Финландия е на първо място по брой на самоубийства? И аз съм живял в крайния север и знам какво е 6 месеца ден и 6 месеца нощ. Последното, съчетано с убийствен студ направо те побърква. За това я разбирам донякъде!
цитирай
14. alllyallly - Ами те са 2 теми провокирани от двама хейтъра:))))Да не се сърдят:)
09.04.2012 23:34
Трия го да го амбицирам да стане по- цветущ , ама той май се депресира и ....а бе виждаш сам:))
Лидката е уникална, ще ме съди:) Аз пък ще я СНИМАМ, гарантирам, че не е точно това което и се иска:))Снимките ще са от съда...ще си водя и авер А.П за всеки случай да не изпуснем някоя поза:))
цитирай
15. ketcakuatl - ГНИДИТЕ НЯМАТ ДЕПРЕСИЯ!
09.04.2012 23:46
Запомни го от мен. Защото това е човешко чувство!
цитирай
16. alllyallly - Не знаех, че рустам е гнида:) М...
09.04.2012 23:51
Не знаех, че рустам е гнида:)
Мислех го за обикновен глупак!
цитирай
17. ketcakuatl - МНОГО ГРЕШИШ
10.04.2012 00:00
Обикновените глупаци обикновено са забавни с простотията си. Той - не! Държи да вегетира и пие кръв на чужда сметка гадината. Ама понякога не случва на 'приемници'.
цитирай
18. alllyallly - Само като си представя картинката : Сам, смотан, злобен и ме мрази и се чувствам обичана, красива и щастлива, че не го познавам:)))
10.04.2012 00:08
А бе сваля се като селски тъпанар пък не знам...сваля сваля и като не му се връзва никоя и айдеее да изядем врага барабар с анцужето(ха ха да не показвам с каква тениска ходи на работа и на бала..., дето аз и на УТВ няма да се покажа)!:))
цитирай
19. alllyallly - И тук темата е за ЛИДИС! Рустам е д...
10.04.2012 00:09
И тук темата е за ЛИДИС! Рустам е друга тема:))) То пък една тема, жив да го оплачеш!!!
цитирай
20. анонимен - :-)))))))))))))))))))))))))...
10.04.2012 07:57
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))) Миндил, а?
цитирай
21. анонимен - Рустаме, а ти си най-големия будала тук. Али прави каквото си иска с тебе!
10.04.2012 08:31
rustam написа:
Хей, миндил,ти си най-долната пачавра и лъжкиня в този сайт.
Чу ли, боклук?

цитирай
22. анонимен - Най-сетне разбрах какво значи думата "миндил" Тоз рустам е изключително ефективен
10.04.2012 08:38
Нарече някой миндил, а въпросния някой да си избира от значенията и.
миндил
منديل (миндийл) - в превод от арабски език означава "хартиена кърпичка".
1.В българския език се използва като дума за оприличаване на лека жена, която общува с много мъже без да ги избира. Такова наименование се използва и за проститутките и уличниците.
2.Също така, някъде се използва и за назоваване на "патрончето",с което се газират напитки, а от там се използва и за назоваване на хора, който се оприличават като "въздух под налягане".
3.Под определението миндил се разбира и особено нахален, неприятен човек. Понятието става особено популярно от предаването "Господари на ефира" с персонажа БАЙ-Брадър. Той е озвучаван от актьора Димитър Рачков. Идва от Сливен
4.В София е разпространено схващането, че под определението 'миндил' се разбира особено неприятен човек, който сваля половинката ти по твърде дразнещ начин и искаш да му разбиеш главата с паве.
5.лека жена, проститутка, несериозен човек, парцал.
6.Бадем
цитирай
23. alllyallly - Е какъв миндил съм аз?:)) Даже не ...
10.04.2012 08:43
Е какъв миндил съм аз?:)) Даже не знаех какво значи...ама миндила май е мъжки:))
цитирай
24. alllyallly - Точка по точка:))
10.04.2012 08:46
1. не съм лека жена, имам само един мъж
2.Въздух под налягане - да бе да
3.Може би съм неприятна, но ако е така защо въпросния рустам до оня месец ме сваля...та аз съм си същата и сега:))
4. Е 4 точка е уникална...рустам ме сваля най- нахално и ми писна..
5. Ако съм лека жена нямаше рустам да ме мрази:))
6. Е за бадем не знам, може и бадем да съм:)))
цитирай
25. alllyallly - 21. katana - Рустаме, а ти си най-големия будала тук. Али прави каквото си иска с тебе!
10.04.2012 08:47
katana написа:
rustam написа:
Хей, миндил,ти си най-долната пачавра и лъжкиня в този сайт.
Чу ли, боклук?




Да ама той още не го знае....не ме издавай де:)))
цитирай
26. rustam - Дааааааа, катана
10.04.2012 09:05
така е, Гинето прави с мен каквото си поиска. Но най-добре й се отдават дудучетата. Добра е.
Гине, пише се й, а не и, когато става дума за "нея"
Иначе миндил е турска дума. Означава парцал, който се е използвал в кръчмата и кухнята за бърсане на всякаква мръсотия. По масите, по съдовете, по пода. Абе, общо взето парцал, с който се чисти всичко наред. Наред е една дума, Павлов. Така че, "миндил" е метафора за мръсен, подъл, нечестен, нечист човечец. въобще не става думаз за проститутка или лека жена.
Гине, продължавай да пишеш за мен, аз ще мчинавам да те чета, обещавам
цитирай
27. alllyallly - МЧИНАВАЙ, мчинавай:)))) Интересна сексуална фантазия има този рустам...разбива ме направо:)))
10.04.2012 09:16
rustam написа:
така е, Гинето прави с мен каквото си поиска. Но най-добре й се отдават дудучетата. Добра е.
Гине, пише се й, а не и, когато става дума за "нея"
Иначе миндил е турска дума. Означава парцал, който се е използвал в кръчмата и кухнята за бърсане на всякаква мръсотия. По масите, по съдовете, по пода. Абе, общо взето парцал, с който се чисти всичко наред. Наред е една дума, Павлов. Така че, "миндил" е метафора за мръсен, подъл, нечестен, нечист човечец. въобще не става думаз за проститутка или лека жена.
Гине, продължавай да пишеш за мен, аз ще мчинавам да те чета, обещавам


Дудучета? Я виж ти, рустам фантазира тайно дудучета с мен и му се размива представата за реалност и фантазия:))
цитирай
28. анонимен - Рустаме, според мен току що излъга пак. Али не вярвам да ти е правила свирки.
10.04.2012 09:20
rustam написа:
така е, Гинето прави с мен каквото си поиска. Но най-добре й се отдават дудучетата. Добра е.
Гине, пише се й, а не и, когато става дума за "нея"
Иначе миндил е турска дума. Означава парцал, който се е използвал в кръчмата и кухнята за бърсане на всякаква мръсотия. По масите, по съдовете, по пода. Абе, общо взето парцал, с който се чисти всичко наред. Наред е една дума, Павлов. Така че, "миндил" е метафора за мръсен, подъл, нечестен, нечист човечец. въобще не става думаз за проститутка или лека жена.
Гине, продължавай да пишеш за мен, аз ще мчинавам да те чета, обещавам

Или, както се изразяваш "дудуци". До колкото я познавам е гнуслив човек.
Сега, малко лингвистика. За даскали по български. Метафората е преувеличаване.
Може би имаш пред вид "синоним"?
Турската дума за парцал, с който се чисти всичко наред е "гюдерия".
Аз съм малко любопитен и ще те попитам нещо. В твоето даскало за шофьори да няма часове по псуване на пътя, у дома и в мрежата? Ако е така, напусни веднага!
Не те бива и в тази област. Работиш само с 5 - 6 термина, но и тях не употребяваш на място. Ех.... , но няма да изнасям лекции тук, щото си авантаджия ще гепиш всичко. Ще ме наемеш за частен учител и ще плащаш като поп. Не като милиционер, щото и те не обичат да си плащат.
цитирай
29. alllyallly - Рустам не знам на какво учи горките ...
10.04.2012 09:26
Рустам не знам на какво учи горките деца? Българския правопис му е само във фантазиите. За възпитател не става, освен ако не учи децата как да мразят. За какво става рустам изобщо...Злобен , ядосан, мразещ човечец от провинцията...ДА го ожали човек, толкова е нещастен горкия!:(((
цитирай
30. alllyallly - Дудуци правя или не рустам може само ...
10.04.2012 09:28
Дудуци правя или не рустам може само да фантзира:))) Интересни фантазии има както казах! Комични и неосъществими, изобщо рустам си е един смешен фантазьор:)))
цитирай
31. rustam - Глупако,
10.04.2012 09:28
"мета фора" буквално означава "пренасяне", пренасяне на свойства от един предмет на друг заради сходство.
"преувеличение" е хипербола, тиквоч.
метафора е например това - "Како тано, ти си дървена глава"
цитирай
32. анонимен - Умнико, колко кила тежиш? :-))))))))))))))) Не може да бъде, Цъгов!
10.04.2012 09:40
rustam написа:
"мета фора" буквално означава "пренасяне", пренасяне на свойства от един предмет на друг заради сходство.
"преувеличение" е хипербола, тиквоч.
метафора е например това - "Како тано, ти си дървена глава"

Ще обидя шараните, но си умен, като толстолоб.
Ако ти се направи един анализ и те съпоставя с Полигор изпъкват общи черти.
И двамата си падате по по-възрастни от вас жени. Той е по бабите, ти си по каките. И двамата сте склонни да бабосвате и какосвате и мъже, което показва непреодолима страст към посочените индивиди от женски пол. И двамата имате склонност към обсебване. И двамата се борбичкате за внимание на околните.
Пример за хипербола: О, Цъгов, ти си умен!
цитирай
33. анонимен - Алка, Цъгов е дудукофоб! :-))))))))))))))) Бе, будалае, ти казвам!
10.04.2012 09:41
alllyallly написа:
Дудуци правя или не рустам може само да фантзира:))) Интересни фантазии има както казах! Комични и неосъществими, изобщо рустам си е един смешен фантазьор:)))

цитирай
34. alllyallly - Катана имай милост, образуваш н...
10.04.2012 09:48
Катана имай милост, образуваш нерви на даскалчето, сега ще си го изкара на децата:((( Представяш ли си тези чужди деца какво търпят от това злобно човече???
цитирай
35. alllyallly - Подозирам, че рустам бие децата, които не са на едно мнение с него:((( Агресивен и зъл си избива комплексите с чуждите деца:((
10.04.2012 09:50
rustam написа:
"мета фора" буквално означава "пренасяне", пренасяне на свойства от един предмет на друг заради сходство.
"преувеличение" е хипербола, тиквоч.
метафора е например това - "Како тано, ти си дървена глава"

цитирай
36. анонимен - Алка, права си
10.04.2012 09:53
Ще замлъкна, че да няма ексцесии в школото. :-))))
цитирай
37. rustam - Обаче,
10.04.2012 10:04
е доста показателно, че кака Тана ме определя като "дудукофоб"
Дъртият пергиш е осведомен добре, понеже преди време ми се натискаше да ми върти дудуци, но аз наритах с погнуса хюмняра
цитирай
38. alllyallly - Рустамчо, смятам наистина да потърся сметка на училището в което учиш чужди деца..ти си за психиатрия бе дедко:)))
10.04.2012 10:06
rustam написа:
е доста показателно, че кака Тана ме определя като "дудукофоб"
Дъртият пергиш е осведомен добре, понеже преди време ми се натискаше да ми върти дудуци, но аз наритах с погнуса хюмняра


Как може да си така отворен в нета и така залупен в живота..а тениската е УНИКАЛНА...какъв цвят е била като нова??:))
цитирай
39. анонимен - Рустаме, 1000 пъти съм ти казал, че си падам по жени.
10.04.2012 10:13
rustam написа:
е доста показателно, че кака Тана ме определя като "дудукофоб"
Дъртият пергиш е осведомен добре, понеже преди време ми се натискаше да ми върти дудуци, но аз наритах с погнуса хюмняра

Пък и не е нужно да показваш хомофилията си пред всички. Все още не сме съвсем толерантни към хомосексуализма.
Хайде, пробвай отново с нещо друго. Това не мина.
цитирай
40. alllyallly - Това за което говори рустам е еро...
10.04.2012 14:11
Това за което говори рустам е еротична фантазия...дудуците са му само насън и с ръката му....:)
цитирай
41. анонимен - Бре, бре!
10.04.2012 14:20
Как бързо свалиха поста ти от днесбг. А на бале не ги закачат. Алке, нямаш връзки сред модераторите. Tук си требват.
цитирай
42. alllyallly - Не искам да съм в днесбг:) Тук е по- интересно, там никой не би ме разбрал..xa xa
10.04.2012 14:26
анонимен написа:
Как бързо свалиха поста ти от днесбг. А на бале не ги закачат. Алке, нямаш връзки сред модераторите. Tук си требват.

цитирай
43. анонимен - ma jeno,
10.04.2012 14:37
ti nali si edin vid employee, che i saveti davashe na edna bezrabotna.
100% ne si pazach, shtoto za tazi dlajnost iziskvat spravka ot psihodispanser.
chudno mi e koi rabotodatel te tarpi da se lendzish po blogovete cial raboten den.
цитирай
44. alllyallly - ан.43
10.04.2012 14:46
Не ти разбирам езика.Преведи ми ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: alllyallly
Категория: Забавление
Прочетен:
Постинги:
Коментари:
Гласове:
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930