Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2019 07:01 - Хартиеният тигър Британия
Автор: vaquero Категория: Забавление   
Прочетен: 10385 Коментари: 70 Гласове:
16

Последна промяна: 20.03.2019 07:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
20.03.2019г.

     Министърът на отбраната на Обединеното кралство Гавин Уилямсън в своя реч отправил заплахи срещу Русия, обвинявайки Русия в провокативни действия срещу членове на НАТО : "Такива действия на Русия трябва да ѝ струват скъпо", заявил министърът в речта си, без да уточнява какви провокативни действия  Русия предприема.
Освен това в речта си ръководителят на британското министерство на отбраната призовал Обединеното кралство и неговите съюзници да бъдат готови да "използват твърда сила, за да защитят интересите си" срещу държави, които "се подиграват с международното право".
"Ако просто говориш и не действаш, има риск страната ти да бъде възприемана като не по-опасна от хартиен тигър", заявил Уилямсън. И е прав! Британия наистина си е хартиен тигър в международната политика и въоръжените сили. Руснаците се подиграват на британците. И го правят в самата Британия, както е видно от следната новина : "Появата на руски флаг, окачен на скеле край катедралата в британския град Солсбъри, предизвика лек смут сред строителите, дошли на работа в неделя сутрин, съобщава Би Би Си. Знамето на Руската федерация е било веднага премахнато, а местни политици определиха случилото се като "глупава шега" на фона на скандала с отравянето на бившия руски шпионин Сергей Скрипал и дъщеря му Юлия, предаде Нова тв.
Според очевидци флагът с руските цветове е бил дълъг около 10 и широк 7 метра. От полицията все още проверяват записи от камери в района, за да установят кой е злосторникът, който го е окачил на скелето." (Вестник СЕГА) Злосторникът! Ха-ха-ха!
В тази връзка да припомня следния британски анекдот :
"Обама и неговите генерали спорят кога е най-добре да се атакува Русия и да плячкосат веднъж завинаги природните ѝ богатства и съсипят конкуренцията. И накрая, те решават да попитат французите за това. Французите отговарят : "Не знаем, но със сигурност не през зимата. При нас това приключи лошо". После решават да помолят германците. Германците отговарят : "Не знаем, но със сигурност не през лятото. Вече сме опитвали ... ". И тогава те решават да питат Китай, защото тя е прогресивна страна и винаги предлага нови идеи. Китайският отговор : "Точно сега! Русия изгражда "Силата на Сибир", "Турски поток", космодрумът "Восточен", моста към Крим, а в близко бъдеще руснаците искат да модернизират Байкало-Амурската магистрала, да построят нови спортни комплекси за Световната купа по лека атлетика, имат план за добив на въглеводороди в Арктика. Като цяло сега повече военнопленници ще бъдат много полезни за тях!".

По http://pogled.info/

image
Министър Гавин Уилямсън

image
Руското знаме до катедралата в Солзбъри




Гласувай:
18


Вълнообразно


1. morskipesni - Имам колега в Англия, който вади добра пачка.
20.03.2019 09:16
Обаждам му се и го питам, може ли да се намери работа, да сменя малко средата че взе да ми доскучава в немско- а той се смее като змей и вика, ти да не си мръднал-не си ли чувал какъв е хаос, що чернилка и мангал се е натъпкало тука, всичко живо е крейзи, а ти си свикнал на немски ред, през ума да не ти минава!
цитирай
2. vaquero - До 1. morskipesni
20.03.2019 10:57
Мисля че колегата ти е прав. То и в Германия има мюсли, ама в Англия е фрашкано с индуси, пакистанци, африканци и прочие.
цитирай
3. apostapostoloff - Армията на Обединеното кралство
20.03.2019 11:41
в много отношения превъзхожда руската. Попитай бай Гугъл и той ще ти разясни подробностите. Да не говорим за това, че тази армия е и член на НАТО. Организация, която превъзхожда Русия цели 17 пъти.

Спри да ни досаждаш с детинските си глупости! Разбрахме отдавна, че си тъповат русофилистик и национален предател.
цитирай
4. kvg55 - До 3. apostapostoloff
20.03.2019 12:01
Превъзхожда, дръжки. Като превъзхожда, защо не нападат. Или звездите не са благоприятни. Ха-ха-ха!
цитирай
5. krumbelosvet - Ма вие не разбирате.
20.03.2019 12:22
Ап...офф сравнява военните бюджети в долари. Занапред вече няма да има войни. Мерят си... бюджетите и по-малкият губи!
Ц.! Не става. Ще се сбият, че някой си надписва бюджета.
Но още не съм чул реакция за едни опасни думи на Путин. "Петербургската улица ме е научила, че ако боят е неизбежен, трябва да удряш първи".
Лоша работа. щото всеки момент на някого ще му текне, че боят е неизбежен.
цитирай
6. kvg55 - До 5. krumbelosvet
20.03.2019 12:32
Така бива. Хитро. Война без жертви. Бюджет срещу бюджета. Само че бюджетът не обхваща националния дух.
цитирай
7. germantiger - интересна логика
20.03.2019 12:40
С РУСИЯ СЕ ГАВРЯТ ЕВРЕИ И ТУРЦИ

следвайки логиката на постинга

ТУРЦИ И ЕВРЕИ СВАЛИХА И УБИХА НЯКОЛКО ЛЕТЯЩИ РУСНАЦИ
цитирай
8. germantiger - +
20.03.2019 12:44
пропуснах да отбележа и онези чеченци, дагестанци и пр. боклуци

ТЕ ЧЕСТО РЕЖЕХА РУСКИ ГЛАВИЧКИ, на момченца наборници по на 18 годинки

та следвайки логиката на постинга дали това е подигравка или ?!
цитирай
9. kvg55 - До 8. germantiger
20.03.2019 13:26
Не, не е подигравка. Това е война. Язък че се имаш, компетентен военен историк.
цитирай
10. germantiger - ...
20.03.2019 13:44
слава Богу война между Англия и Русия все още няма, освен "информационна", хибридна и пр.

но пък вие комунягите НЕ ВЯРВАТЕ В ГОСПОД

на вас гробовете ви бяха с петолъчки

язък на чист бугарски го разбрах

ашколсун kvg

военен историк не съм и не се имам за такъв
цитирай
11. germantiger - +
20.03.2019 13:52
ако иде реч за обезглавените

такива имаше в дагестан, а там обявена война между "субекти на международното право" нямаше

за първата чечнеска война и за афганската война... второто така и не бе признато от ссср - там имаше намеса и помощ на режима, война според руснаците не

вече първата чечнска беше война, но тия действия на чечнците бяха военни престъпления
цитирай
12. radostinalassa - Само ням немец може да сравни няколко живота с...
20.03.2019 14:18
живота на милиони хора. Това няма да е война с кавалерия.
цитирай
13. germantiger - ...
20.03.2019 14:21
само радостина живее на плоската земя :)

и сама себе си разбира, въпреки нейния нон-сенс :D
цитирай
14. germantiger - и да повторя ИСТИНИТЕ, които вие не можете да изтриете :)
20.03.2019 14:23
НА ВАШИТЕ ГРОБОВЕ ИМАШЕ ПЕТОЛЪЧКИ

в първата чеченска, в афган и в дагестан рязаха глави на невиновни русначета

еврейте и джагалите свалиха няколко въздушни руснака

пред фактите и боговете мълчат

пред фактите и славянското лаладжийство и байки се изпаряват ;)
цитирай
15. radostinalassa - germantiger - Кой разпали над 200 войни на Земята, която е леко изпъкнала?
20.03.2019 16:19
Помисли си и ми отговори, като помниш, че баба ти е умряла.
цитирай
16. radostinalassa - apostapostoloff - Армията на Обединеното кралство....
20.03.2019 16:22
Това е вицът на деня. Те са една плюнка хора и армия. Пентагонът признава превъзходството на новите руски оръжия, но Простоль се разминава с мнението на началниците. Къде ли е спал?
цитирай
17. radostinalassa - Трюфелите защо се спотайват
20.03.2019 16:59
Да не вдигат щанги и топят мазнини?
цитирай
18. germantiger - рускиньо, ще ти го напиша на руски, дано го разбереш :)
20.03.2019 18:28
Ложь может быть очень похожей на правду – иногда даже больше, чем сама правда. Ложь может принимать самые причудливые формы, используя для этого правду, как маскировку. Ложь может путем целенаправленной работы своих создателей овладеть умами миллионов людей и, повторяемая миллионы раз на протяжении миллионов мгновений, стать почти правдой. Ложь может очень многое! Кроме одного. Ложь не может стать правдой. Никогда

некадърници си бяхте и такива си останахте :)

ами виж пИтко - като искаш да ти обърна внимание ще го направиш както трябва - пращаш ми на лс твоя рекоментар - така е възпитано, коректно и забележимо

още да те уча ли :) бабоУ

как е в хосписа ?
цитирай
19. germantiger - а за трюфелите си права - ТЕ СА ВАШИ РУСКИ И БЪЛГАРСКИ В БЛОГА :)
20.03.2019 18:31
бол пъти съм ги канил на срещи и да се чуем по телефон, но вие руските българи все се насирате и мишкувате

е наскоро отново поканих един мУжки червен профил на контакт и комуникация, но той... хуйови, уйович и шушумигович - мишока не се показа :D

а на теб как ти е фамилията бабо радост - БЕЗХАБЕРИЛЕНКО ли?
цитирай
20. radostinalassa - Пак се друсаш, а?
20.03.2019 18:37
Склерчо, баба ти умря, и ти се сополиви за нея.
Става дума, че США разпали 200 войни и съкрати доста населението на Земята. Имам предвид Сърбия, която никога няма да влезе в НАТО.
Аз знам руски и немски, лигльо.
Ние сме тартюфници, а вие сте трюфели. Но кученцата лесно ще ви изровят, не се съмнявай.
Та США е първенец, тренирала се е още на индианците и негрите, сега вече са плъзнали по целия свят. Посмей само да го отречеш, келеш немски, нямчо.
цитирай
21. radostinalassa - Стихове не чета...
20.03.2019 18:39
Пращай ги на Гетчо, той ще те хареса, не се съмнявай. Обича и мускули, дори да нямаш много мас в мозъка.
цитирай
22. radostinalassa - Вече не пиша на ЛС..
20.03.2019 18:45
откакто веднъж , не два пъти ме изпорти и даже те нарекох Юда Иск.
цитирай
23. radostinalassa - Да разбирам, че съм те убедила в тезата си. Тя е известна на целия свят под формата на донасяне на демокрацията.
20.03.2019 19:18
Какво ще рече тартюфници? Нещо френско? Те са се смесили много с маймунчетата и вече нямат раси. Всички са еднакви.
цитирай
24. get - От всичко що си изкаканижил//тоест ...
20.03.2019 20:01
От всичко що си изкаканижил//тоест препечатал от руският списван на български сайт, разбрах КРАВАРОВ - единствено, че се явяваш българският вариант на Маша Захарова:))) !
Казано по друг начин спикер на Русия в България?

От което ВЪПРОС: Вие българин ли сте?
цитирай
25. radostinalassa - А от каква националност е говорителят на саксите?
20.03.2019 20:18
Монголоид?Истината не може да се скрие. Гигант против джуджето.
цитирай
26. kvg55 - До 24. get
20.03.2019 20:53
Българин съм, българин. Но това ни ми пречи да уважавам Русия като гарант на световния мир. И да не уважавам наглосаксите.
цитирай
27. radostinalassa - Българите не харесват да са родител №1 и 2
20.03.2019 21:06
Не харесват джендьовците да имат повече права от нормалните хора, не харесват педофилите. В Русия е същото. Така, че това е по - важно от някакви технологии, които водят до рак и стерилитет. Имат повече акъл от западняците с техните мигранти и толерантност, която се е изродила .
цитирай
28. kvg55 - До 27. radostinalassa
20.03.2019 21:10
Гетьовци не го разбират това.
цитирай
29. radostinalassa - Идва ми на ум само едно -
20.03.2019 21:18
плохая генетика или много палмово масло.
цитирай
30. get - 26. kvg55 - До 24. get След като твърдищ "Аз съм българин" - Защо ни виждам никакъв ... ?
20.03.2019 21:28
kvg55 написа:
Българин съм, българин. Но това ни ми пречи да уважавам Русия като гарант на световния мир. И да не уважавам наглосаксите.


... почти материал за България и Българите ... ами все за американци и руснаци в контекста:Кой кого ще набие?

Ако ми бе разработил поне ЕДИН ТВОЙ АВТОРСКИ МАТЕРИАЛ - в контекста, борбата на САЩ и Русия за световна хегемония И ОТРАЖЕНИЕ НА ТОВА ЗА БЪЛГАРИЯ ?
- Да ти признае истината в изказването "Аз съм българин" ... А то, за сега, ПОВЕЧЕ МИ ДОКАРВАШ НА РУСНАК?
цитирай
31. radostinalassa - Борбата между Русия и США не е за световна хегемония
20.03.2019 21:48
Тя е за това, че дечицата загубиха своята бензинова колонка. Всъщност 90% от глобализаторите са в Англия. Тачър си казваше, че не е справедливо Русия да има толкова богатства. Достатъчно било да останат 15 млн. руси за роби на саксите . Чиста психопатия. Не е правила разлика между индуси и руси.
Ние ще построим Турски поток, Белене и ще гледаме яхтите на ББ и Доган в Черно море, пари сме давали за тях.
цитирай
32. elcomandos - Силната военна риторика на САЩ и ...
20.03.2019 21:59
Силната военна риторика на САЩ и особено Британия, дава тон на Западния хор срещу Русия. Англо-саксите са диригента, те задават тона и очакват да бъде подхванат от всичките им съюзници. Тия са като глутница псета които си вдъхват кураж. Това упражнение се повтаря периодически през вековете от кръстоносците до Хитлер. И резултата винаги е един и същ, но псетата облизват раните, джафкат, вият, па вземат и забравят предишния пердах. И ето така колелото на историята се върти. Сега се канят пак да тръгнат на поход, обаче този път е трудно да се събере кураж - ядреното оръжие много пречи на смелостта. Европа никак не иска да приглася на англо-саксите, светът е на ръба - от едната страна е ядрената война, от другата страна е крахът на капиталистическия Запад.
цитирай
33. radostinalassa - Тръмп пак лобира за санкции
20.03.2019 22:16
Европа трябвало да купува скъпия им газ. Да не строи Северен поток. А уж беше бизнесмен. Путин каза, че при заплаха ще ударят по центъра, който издава заповедите. ЮС и Англия, може би. Саксите пресметнали за колко време руските танкове ще достигнат Англия и си седнали на з....те. Това не е Индия, където за първи път са въведени пръстовите отпечатъци при плащане на заплатите - индийците се нареждали по няколко пъти , а тъпите сакси не можели да ги запомнят.
цитирай
34. get - 32. elcomandos - Както сам виждате на силната военна риторика на САЩ и Британия ПРИГЛАСЯ И ... ?
21.03.2019 10:05
elcomandos написа:
Силната военна риторика на САЩ и особено Британия, дава тон на Западния хор срещу Русия. Англо-саксите са диригента, те задават тона и очакват да бъде подхванат от всичките им съюзници. Тия са като глутница псета които си вдъхват кураж. Това упражнение се повтаря периодически през вековете от кръстоносците до Хитлер. И резултата винаги е един и същ, но псетата облизват раните, джафкат, вият, па вземат и забравят предишния пердах. И ето така колелото на историята се върти. Сега се канят пак да тръгнат на поход, обаче този път е трудно да се събере кураж - ядреното оръжие много пречи на смелостта. Европа никак не иска да приглася на англо-саксите, светът е на ръба - от едната страна е ядрената война, от другата страна е крахът на капиталистическия Запад.


... другаря Краваров, ползвайки руска такава!

Та се пита в задачата - За какво работи другаря?
а) за национално отговорна и политика НА НЕПРЕСЪЕДИНЕНИЕ на нас ЕВРОПЕЙЦИТЕ БЪЛГАРИ ... или ...
б) да се наредим КАТО ЕДНО ПОСЛУШНО пале-ВАСАЛ със съответните минуси за нас, като страна и народ - в един от милитаристичните лагери на конфронтация - или ... ?
цитирай
35. elcomandos - Силната военна риторика на САЩ и ...
21.03.2019 12:28
get написа:
elcomandos написа:
Силната военна риторика на САЩ и особено Британия, дава тон на Западния хор срещу Русия. Англо-саксите са диригента, те задават тона и очакват да бъде подхванат от всичките им съюзници. Тия са като глутница псета които си вдъхват кураж. Това упражнение се повтаря периодически през вековете от кръстоносците до Хитлер. И резултата винаги е един и същ, но псетата облизват раните, джафкат, вият, па вземат и забравят предишния пердах. И ето така колелото на историята се върти. Сега се канят пак да тръгнат на поход, обаче този път е трудно да се събере кураж - ядреното оръжие много пречи на смелостта. Европа никак не иска да приглася на англо-саксите, светът е на ръба - от едната страна е ядрената война, от другата страна е крахът на капиталистическия Запад.


... другаря Краваров, ползвайки руска такава!

Та се пита в задачата - За какво работи другаря?
а) за национално отговорна и политика НА НЕПРЕСЪЕДИНЕНИЕ на нас ЕВРОПЕЙЦИТЕ БЪЛГАРИ ... или ...
б) да се наредим КАТО ЕДНО ПОСЛУШНО пале-ВАСАЛ със съответните минуси за нас, като страна и народ - в един от милитаристичните лагери на конфронтация - или ... ?


Вие, може би сте пропуснали, че ние отдавна сме се наредили в един от лагерите на конфронтация. "Другарят Краваров", очевидно не е съгласен с това ни положение, а вие съгласен ли сте, не става ясно. Вие говорите за някаква "национално отговорна политика на неутралитет", но такава политика няма, ние сме член на НАТО и ЕС, тоест, на нас ни дават същия тон. Това е абсолютно повторение на ситуацията от преди ВСВ - политици западни и "европейски", а народа русофили. Каква е тази "национално отговорна политика" която може да се изгради на подобна основа?
цитирай
36. radostinalassa - 35. elcomandos - Гетчо изпадна в неистово опиянение
21.03.2019 14:11
Мъж му пише, ще трябва доста време, за да овладее чувствата, които го завладяха.
Изчакайте и той ще преодолее припадъка си.
цитирай
37. kvg55 - До 35. elcomandos
21.03.2019 15:23
И аз се канех да му пиша за ситуацията преди Втората световна война - няма неутралност. А ние вече сме взели страна. Тези тънкости не са за мисленето на Гети.
цитирай
38. kvg55 - До 36. radostinalassa
21.03.2019 15:24
Гети винаги се опиянява, когато тъче чаршафите си.
цитирай
39. radostinalassa - Някои искат неистово да ни унищожат и ...
21.03.2019 15:38
вече почти успяват. Но Гетчо мисли, че ще му подаряват цветя, портокали и други екстри. Наистина му е трудно да чатне. С такива кадри няма да ни е лесно . Но самочувствието му е високо като цунамито, което ще вдигне безпилотника Посейдон до вулкана Йелоустоун, опазил ни Бог от такова решение. Никой не обича студа, освен белите мечки.
цитирай
40. get - 37. kvg55 - Давай пиши ФАКТИ И ДОКАЗАТЕЛСТВА от преди Втора световна война - наместо ... ?
21.03.2019 15:40
kvg55 написа:
И аз се канех да му пиша за ситуацията преди Втората световна война - няма неутралност. А ние вече сме взели страна. Тези тънкости не са за мисленето на Гети.


... излагайки се - да пригласяш на РУС(к)ОТО Тинче в подигравките й - която ГИ счита за АРГУМЕНТИ ПОТВЪРЖДАВАЩИ ПРЕТЕНЦИИТЕ Й ЗА УМНОСТ :))) ?
цитирай
41. get - До 35. elcomandos - Има два ОСНОВНИ И НЕУДОБНИ за "братска" Русия ФАКТА ЗА ПРЕДАТЕЛСТВО - за които ... ?
21.03.2019 15:51
elcomandos написа:
get написа:
elcomandos написа:
Силната военна риторика на САЩ и особено Британия, дава тон на Западния хор срещу Русия. Англо-саксите са диригента, те задават тона и очакват да бъде подхванат от всичките им съюзници. Тия са като глутница псета които си вдъхват кураж. Това упражнение се повтаря периодически през вековете от кръстоносците до Хитлер. И резултата винаги е един и същ, но псетата облизват раните, джафкат, вият, па вземат и забравят предишния пердах. И ето така колелото на историята се върти. Сега се канят пак да тръгнат на поход, обаче този път е трудно да се събере кураж - ядреното оръжие много пречи на смелостта. Европа никак не иска да приглася на англо-саксите, светът е на ръба - от едната страна е ядрената война, от другата страна е крахът на капиталистическия Запад.


... другаря Краваров, ползвайки руска такава!

Та се пита в задачата - За какво работи другаря?
а) за национално отговорна и политика НА НЕПРЕСЪЕДИНЕНИЕ на нас ЕВРОПЕЙЦИТЕ БЪЛГАРИ ... или ...
б) да се наредим КАТО ЕДНО ПОСЛУШНО пале-ВАСАЛ със съответните минуси за нас, като страна и народ - в един от милитаристичните лагери на конфронтация - или ... ?


Вие, може би сте пропуснали, че ние отдавна сме се наредили в един от лагерите на конфронтация. "Другарят Краваров", очевидно не е съгласен с това ни положение, а вие съгласен ли сте, не става ясно. Вие говорите за някаква "национално отговорна политика на неутралитет", но такава политика няма, ние сме член на НАТО и ЕС, тоест, на нас ни дават същия тон. Това е абсолютно повторение на ситуацията от преди ВСВ - политици западни и "европейски", а народа русофили. Каква е тази "национално отговорна политика" която може да се изгради на подобна основа?


... или НЕ ПОЗНАВАТЕ - или поради СРАМНИЯТ ИМ ПО СЪЩТОСТТА СИ ХАРАКТЕР - ПРОПУЩАТЕ?

I-ви
Срещата и ДОГОВОРЕНОСТИ НА САЩ И РУСИЯ от Малта 1989 год.?
II-ри
Програмата Пъртньорство за мир - приета между ВИСОКО-ДОГОВАРЯЩИТЕ се - САЩ и Русия през 1994 год.?
цитирай
42. radostinalassa - 40. get
21.03.2019 16:08
Аз отдавна съм казала, че имам претенции за начетеност, но някой се е загледал в мъж, и е забравил. Аз знам и немски, но не съм германка. Опреснявай си паметта по - често, че ставаш противен.
Ние винаги си връщаме на враговете. Така е редно по закона на запазване на евергията. И ако обичаш ни спести интимните си данни, никой не го интересуват. Трябва да чатиш в сексчатове.
цитирай
43. get - 42. radostinalassa - 40. get - Тинче, четящо на "немски", хайде обясни на публиката - Колко "нови планети" е ... ?
21.03.2019 16:14
radostinalassa написа:
Аз отдавна съм казала, че имам претенции за начетеност, но някой се е загледал в мъж, и е забравил. Аз знам и немски, но не съм германка. Опреснявай си паметта по - често, че ставаш противен.
Ние винаги си връщаме на враговете. Така е редно по закона на запазване на евергията. И ако обичаш ни спести интимните си данни, никой не го интересуват. Трябва да чатиш в сексчатове.


... "нови планети" е открил твоят любим-авторитет Платон Лукашевич :)) ?
цитирай
44. radostinalassa - Гетчо, Пл. Лукашевич е твоят любим автор
21.03.2019 16:19
Открил е две планети, но това не ме интересува. Чела съм го между другото. Сам си брой звездите и планетите. Те са вече 8. Да не харесваш вече лудите? Не се учудвам на нищо.
цитирай
45. elcomandos - get, безспорно Горбачов и либер...
21.03.2019 18:00
get, безспорно Горбачов и либералното руско управление след разпада на СССР, допуснаха огромни грешки, може би дори става въпрос за предателство.
Но не разбирам, какво общо има коментарът ви с моя, или с темата.
цитирай
46. radostinalassa - Не го обърквай,...
21.03.2019 19:31
ще му изгорят бушоните.
цитирай
47. get - До 45. elcomandos - Просто знанията ви имат празноти и то съществени, от което ... ?
21.03.2019 21:27
elcomandos написа:
get, безспорно Горбачов и либералното руско управление след разпада на СССР, допуснаха огромни грешки, може би дори става въпрос за предателство.
Но не разбирам, какво общо има коментарът ви с моя, или с темата.


... не можете да схванете връзката и скепсиса ми(който проявявам) по отношение тържествената клетва на Говедаров - звучаща така?

kvg55 написа:
№26. kvg55 - До 24. get
20.03 20:53
Българин съм, българин. Но това ни ми пречи да уважавам Русия като гарант на световния мир. И да не уважавам наглосаксите.


Не 1989 г. Горбачов предавайки ... образно казано ни ПРОДАДЕ НА АМЕРИКАНЦИТЕ - А?
Това става още по време на Юрий Андропов, тоест бившият председател на Комитета по държавна сигурност на СССР - когато него ВЕЧЕ през 1982 г. го бяха направили Ген-секр. НА КПСС и Държавен глава на СССР.

- За да не звуча голословно в твърдението си - Цитат, по книгата на ОРТОДОКСАЛНИЯ КОМУНИСТ и журналист-международник Тома Томов:

„Многократно се срещах с Александър Яковлев, познавам отблизо най-близките помощници на Горбачов, разговарях с посланика Виктор Шарапов, попаднаха ми спомените на един от най-близките приятели на Андрей (Луканов – доп.м.) – Валя(Валентин) Терехов, които той отпечатва само в няколко екземпляра за семейството си и виждат днес бял свят за първи път. Ограничената цел на долните е „руският поглед”, какво правят и мислят Горбачов, Яковлев, техните представители у нас преди и по време на промяната в България.
През цялото време разбирах, че България Е МНОГО МАЛЪК, СТРАНИЧЕН ЕПИЗОД от Голямата игра, битката за Европа.
ПОРЪЧАХА МИ ДА СВАЛЯ ТОДОР ЖИВКОВ – от биографични спомени на Валентин Терехов, учен и дипомат, близък приятел на Андрей Луканов:
Цитат:
„На мен ми „провървя”. (…)
Запис на Терехов от 24 март 1982 г.
Става дума за България, времето което описвам – края на 1982-а - до края на 1989 год.
И така в началото на ноември 1982 г. семейството ми тръгна към България.
Мястото на новата ми служба – съветското посолство. Длъжност – съветник по науката и техниката. Последните две седмици до отпътуването – нескончаеми изпращания и гюрултия. И като че на шега (…)
Михаил Семьонович Панкин – мой стар приятел – между другото каза:
- Главната ти задача в България е да с-в-а-л-и-ш Живков и да направиш генерален секретар на ЦК на БКП , Андрюша Луканов!
- Слушам! Ще с”старая! – бодро отвърнах аз. (…)
– край на цитата!


- Прочетохте ли внимателно - Какво обяснява?
Това аз мога не само ДА ГО ПОТВЪРДЯ(на база лични данни, като бивш служител в МВР), но и да го допълня с още информация-факти, които ги няма в настоящият цитат от книгата на Томов?
Още през 1982 г. бе Заченато бадещото ПРЕДАТЕЛСТВО ОТ РУСИЯ на Родината ми България!

Така че без значение партийните ви и политическите пристрастия ВИЕ АКО СТЕ ИСТИНСКИ БЪЛГАРИ - СЛЕДВА ДА ГО ЗНАЕТЕ!
Ако сте истински българи - още следва да сте достатъчно предпазливи КЪМ ТЕЗИ КОИТО ПОРАДИ НЕИНФОРМИРАНОСТ БОГОТВОРИТЕ - защото ЕДИН ПЪТ ПРЕДАЛ ... ПРЕДАТЕЛЯ МОЖЕ ДА ВИ ПРЕДАДЕ ПАК!
Жалко за вас наивниците - които му се връзвате на пропагандните и без отношение за Вас и Родината ви - лъжи!

П.П.
Не мислете - че И англосаксонците НЕ СА НИ СЪЩО ПРЕДАВАЛИ - знаете ли кога?
цитирай
48. radostinalassa - О, боже , аз се сетих кога ни предадоха саксите
21.03.2019 21:55
Когато Чърчил каза, че иска да изтрие българите от Земята. И бомбардира София, когато пускашеи мини играчки. Това го правеха и янките над Сърбия, където убиха 3 деца. Чувал ли си за петата колона? В блога ти минаваш за член на групата й.
цитирай
49. radostinalassa - Скоро май ще стана набожна
21.03.2019 22:01
Тази наивност ми идва в повече. Не е възможно просто. С този наивитет ще се провалим скоро.
цитирай
50. elcomandos - get, разбира се, в моите знания, ...
21.03.2019 22:20
get, разбира се, в моите знания, както впрочем и на всички, има празнини, но се съмнявам, че ще ги запълня с познанието което ми предоставяте. Може и да е вярно това което сте писал, но не ми е ясно откъде идва изводът, че става въпрос за предателство на Русия към България? Да предположим, че всичко започва през 1982г. както твърдите, и че става въпрос за престъпен заговор, за сваляне комунистите от власт и заменянето им с прозападни елементи. Да речем, че Андропов, Горбачов, Луканов и други са заговорничели. Всичко това, дали е точно по начина който казвате, или по друг е без значение, предателство и заговор най-вероятно има и това е известно отдавна. Но това не означава, че Русия е предала България, просто имаме партийни заговори, преврати и разпад на системата, и което е по-лошото на държавността. Днес това в Русия е преодоляно, у нас - не.
Интересно ми стана, твърдението ви, че като служител по това време на МВР, вие можете да потвърдите заговора от 82г. за свалянето на Живков. Искате да кажете, че МВР и вие сте знаели за този заговор, а защо не го предотвратихте?
цитирай
51. zaw12929 - НЕ ТЕ ВЗЕМА НИКОЙ НА СЕРИОЗНО- СПРИ СЕ, МУЗИКАТА ПО ТИ ПРИЛИЧА!
21.03.2019 22:32
apostapostoloff написа:
в много отношения превъзхожда руската. Попитай бай Гугъл и той ще ти разясни подробностите. Да не говорим за това, че тази армия е и член на НАТО. Организация, която превъзхожда Русия цели 17 пъти.

ТОВА- ЗА НАЦИОНАЛЕН ПРЕДАТЕЛ НАВЕЖДА НА МИСЪЛТА- ПОГЛЕДНИ СЕ В ОГЛЕДАЛОТО- ТО ТВОЕТО Е ОТКРОВЕНО ПРЕДАТЕЛСТВО КЪМ ДОБРОТО ВЪЗПИТАНИЕ ...

Спри да ни досаждаш с детинските си глупости! Разбрахме отдавна, че си тъповат русофилистик и национален предател.

цитирай
52. get - До 50. elcomandos - Какво "днес" е преодоляно в Русия - бих продължил и при нейните "врагове"?
21.03.2019 22:51
elcomandos написа:
get, разбира се, в моите знания, както впрочем и на всички, има празнини, но се съмнявам, че ще ги запълня с познанието което ми предоставяте. Може и да е вярно това което сте писал, но не ми е ясно откъде идва изводът, че става въпрос за предателство на Русия към България? Да предположим, че всичко започва през 1982г. както твърдите, и че става въпрос за престъпен заговор, за сваляне комунистите от власт и заменянето им с прозападни елементи. Да речем, че Андропов, Горбачов, Луканов и други са заговорничели. Всичко това, дали е точно по начина който казвате, или по друг е без значение, предателство и заговор най-вероятно има и това е известно отдавна. Но това не означава, че Русия е предала България, просто имаме партийни заговори, преврати и разпад на системата, и което е по-лошото на държавността. Днес това в Русия е преодоляно, у нас - не.
Интересно ми стана, твърдението ви, че като служител по това време на МВР, вие можете да потвърдите заговора от 82г. за свалянето на Живков. Искате да кажете, че МВР и вие сте знаели за този заговор, а защо не го предотвратихте?


- Е тогава СЛЕД КАТО ИМАМЕ РАЗПАД НА СИСТЕМАТА - КОЯТО НИ БЕ НАЛОЖЕНА ОТНОВО ОТ РУСИЯ(под вида на СССР!) - Следва ли днес отново, да имам доверие на КАГЕБИСТА(с обркръжението му) ОГЛАВЯВАЩ(и) "Нова Русия"?
Знаете ли за меко казано странностите при Путин по време на кариерното му развитие - преди да го поставят за Президент - едва ли?

- Големите ОТНОВО ЩЕ СЕ СПОРАЗУМЕЯТ - това е КОЕТО ВИ ОБЯСНЯВАМ? И което вие во главе с Говедаров - ОТКАЗВАТЕ ДА РАЗБЕРЕТЕ! - и без да осмисляте, НАИВНО ДА ПОВТАРЯТЕ ... пропагандните клишета на промивачите на мозъци, на "двойната ни освободителка" и нейните "врагове"!
- Това е същественото? Другото което вие бездоказателствено ми внушавате е или от Лукавия - или от глупост?
цитирай
53. radostinalassa - Много, много разцентровано мислене
22.03.2019 14:43
Какво искате от човек, който си е внушил , че русите са угрофини, въпреки, че не знае какво значи това. Фините са били малобройни племена, не са дали някакво отражение на гените. А русите са тръгнали от Балканите. Ние живеем на Балканите. В миналото хората , които са прегрешавали с чуждоземци са ги изхвърляли на другия бряг на реката и са ги наричали евреи. Те са отивали на Запад, Гетчо. Там, където бленуваш да идеш и ти. Моля, пътувай.
цитирай
54. krumbelosvet - Няма ли кой
22.03.2019 17:52
Няма ли кой да трие садистичните изстъпления на болен мозък като Гертигер? Той е много по-отвратителен от едно сбъркано момиче от квартала, което обичаше да уринира публично. Гертигер ака публично, пред много по-голяма публика, и това очевидно го кефи. Сбъркан човек.
цитирай
55. radostinalassa - Големите ОТНОВО ЩЕ СЕ СПОРАЗУМЕЯТ - това е КОЕТО ВИ ОБЯСНЯВАМ?
22.03.2019 18:31
Това е учудващо твърдение. Големите искат да се бият, а Гетчо ги сдобрява.
Само аз му обръщам все още внимание.
цитирай
56. radostinalassa - krumbelosvet
22.03.2019 18:32
Ти изтри веднъж и ГТ, което е редно и мене, което не беше редно. ГТ е лигльо, не му се връзвай. Непораснал пубертет.
цитирай
57. elcomandos - get, аз нищо не ви внушавам, напр...
22.03.2019 19:39
get, аз нищо не ви внушавам, напротив, доста внушения правите вие. И не разбрах откъде сте имали информация, че през 1982г. се готви свалянето на Живков, а ако сте имали такава в МВР, защо не сте взели мерки? Или това е просто някакво ваше внушение?
А в това големите да се разберат няма нищо лошо, дори обратното, или вие желаете да гледате края на света?
Въобще, струва ми се, че коментирате от нямане на работа.
цитирай
58. get - 57. elcomandos - "Големите" кога се "разбират" - от това страдат малките, които се намират под техен диктат!!
22.03.2019 20:26
Е как да не внушавате? След като без да имате аргументи на това което ... ?
elcomandos написа:

get, аз нищо не ви внушавам, напротив, доста внушения правите вие. И не разбрах откъде сте имали информация, че през 1982г. се готви свалянето на Живков, а ако сте имали такава в МВР, защо не сте взели мерки? Или това е просто някакво ваше внушение?
А в това големите да се разберат няма нищо лошо, дори обратното, или вие желаете да гледате края на света?
Въобще, струва ми се, че коментирате от нямане на работа.


... ви цитирам, като факти - подкрепящи аргументацията, несраще от вас нищо не се изтъква?
А дори извеждате от контекста думите(цитати и факти) с които подкрепям аргументация на тезите ми?

Само ще ви упемана неща - които за работещ в системата на МВР са крайно красноречиви - вероятно за вас не са?

"Българската следа", тоест покушението срещу папа - случаят Сергей Антонов? За да извършат нашите служби, един такъв значим "терористичен" акт - минимум се изискваше СЪГЛАСУВАНЕ СЪС СЪОТВЕТНИТЕ СЛУЖБИ НА СССР ! Руснаците си измиха ръцете - заявявайки, че това е самодейност на българските служби. А това бе направено ЦЕЛЕНАСОЧЕНО ЗА ДИСКРЕДИТИРАНЕ НА БЪЛГАРИЯ!

Заявяваха и продължават да ТВЪРДЯТ - че НЯМАТ КАСАТЕЛСТВО КЪМ ТАКА ИЗВЕСТНИЯТ "ВЪЗРОДИТЕЛЕН ПРОЦЕС" - Но? Всички заседания(тайни) разглеждащи проблеми и решения по този въпрос - са ставали с участие и под контрола на техни висшепоставени служители от КГБ.

Така че не извеждайте от контекста думите ми?
get написа:
Не 1989 г. Горбачов предавайки ... образно казано ни ПРОДАДЕ НА АМЕРИКАНЦИТЕ - А?
...
Михаил Семьонович Панкин – мой стар приятел – между другото каза:
- Главната ти задача в България е да с-в-а-л-и-ш Живков и да направиш генерален секретар на ЦК на БКП , Андрюша Луканов!
- Слушам! Ще с”старая! – бодро отвърнах аз. (…)

За този факт - научих в последствие четейки, мемоарната книга на Т. Томов.
За друг смущаващ факт - от вида на горния, можете сам да установите - ако прочетете, за скандала, за плагиатство ПРИ президента Путин, във връзка защита на докторската му дисертация? ... от темата на дисертацията ЩЕ УСТАНОВИТЕ, че още преди 1980 г. в Русия са се правели РАЗРАБОТКИ ЗА ВНЕДРЯВАНЕ//МОДЕЛИ/ на ПАЗАРНА ИКОНОМИКА?
- А това към него време не бе само ерес ... но можеше да те пратят и на съд "за рекламиране западния начин на живот"! ... тук има още безкрай факти, които мога да ви цитирам И КОИТО ДОВЕДОХА ДО ПРЕДАТЕЛСТВОТО ОТ РУСНАЦИТЕ СПРЯМО НАС БЪЛГАРИТЕ - но за сега спирам!
А вие продължавайте - да се държите, недостойно като за българи - а по-скоро като примитиви ... ДА СКАНДИРАТЕ ПИСАНИ ВИ ОТ ДРУГИГО ЛОЗУНГИ!

"Големите" кога се "разбират" - от това страдат малките, които са попаднали под техен диктат!! ОСМИСЛЕТЕ ТОВА?
цитирай
59. radostinalassa - Колко от управниците на СССР са били евреи
22.03.2019 21:47

Това е въпросът. Много са. Те са свързани с евреите в США. И в България.И работят по своята програма против славяните да кажем. А те не са угрофини.
https://www.youtube/watch?v=IliRWCni9aw
цитирай
60. elcomandos - get, аз внимателно чета и си спомням ...
22.03.2019 21:59
get, аз внимателно чета и си спомням добре цитата ви от книга на Тома Томов, та нямаше нужда да го припомняте, интересува ме друго - вие казахте:
"Това аз мога не само ДА ГО ПОТВЪРДЯ(на база лични данни, като бивш служител в МВР), но и да го допълня с още информация-факти, които ги няма в настоящият цитат от книгата на Томов?"
А сега се оказва, че "личните ви данни" се свеждат до въпросния цитат от Томов, който уж можете да потвърдите.
Доста неадекватно за умен човек, а за човек от системата на МВР, при това на висока позиция, както намеквате в коментара си, писаното от вас съвсем не съответства.
Що се отнася до това, че наричате хората които си общуват с вас, при това съвсем културно - недостойни за българи и примитиви, ми говори, че едва ли сте бил нещо повече от старшина в органите на МВР, ако въобще сте бил там.
цитирай
61. radostinalassa - Гетчо , пуснах ти постинг...
22.03.2019 22:32
за да се убедиш, че на Руската равнина не са живеели фини. Сега можеш да си изядеш фуражката от яд. Ние не сме фини, и потомците ни не са. Остава вероятността ти да си такъв. Не разпространявай дезинформация за потомците ни.
цитирай
62. get - elcomandante - Скептичен съм, тъй като говорим, ако и да сме българи - на два различни езика?
22.03.2019 23:52
elcomandos написа:
get, аз внимателно чета и си спомням добре цитата ви от книга на Тома Томов, та нямаше нужда да го припомняте, интересува ме друго - вие казахте:
"Това аз мога не само ДА ГО ПОТВЪРДЯ(на база лични данни, като бивш служител в МВР), но и да го допълня с още информация-факти, които ги няма в настоящият цитат от книгата на Томов?"
А сега се оказва, че "личните ви данни" се свеждат до въпросния цитат от Томов, който уж можете да потвърдите.
Доста неадекватно за умен човек, а за човек от системата на МВР, при това на висока позиция, както намеквате в коментара си, писаното от вас съвсем не съответства.
Що се отнася до това, че наричате хората които си общуват с вас, при това съвсем културно - недостойни за българи и примитиви, ми говори, че едва ли сте бил нещо повече от старшина в органите на МВР, ако въобще сте бил там.


Аз на езика на човек милеещ за родината си - а вие на тяснопартийните ви пристрастия!
Пригласяйки на пропагандата на чужда държава? Жалко!
цитирай
63. elcomandos - И на мен get, ми се струва, че говорим ...
23.03.2019 14:28
И на мен get, ми се струва, че говорим на различни езици.
И понеже гледам, се самоопределихте като патриот, а мен, като тесен партиец защитаващ интересите на чужди държави, то явно разговорът ни няма да се получи, защото мисля да се въздържа да сляза на нивото ви.
цитирай
64. get - До 63. elcomandos - Малка забележка?
24.03.2019 10:41
elcomandos написа:
И на мен get, ми се струва, че говорим на различни езици.
И понеже гледам, се самоопределихте като патриот, а мен, като тесен партиец защитаващ интересите на чужди държави, то явно разговорът ни няма да се получи, защото мисля да се въздържа да сляза на нивото ви.


Нивото ви е такова, че НЯМА КАК ДА СЛЕЗЕТЕ ПО-ДОЛУ!
Протегнах ръка - вия я заплюхте, просто да ви е!
цитирай
65. radostinalassa - Това за нивото не е никакъв аргумент
24.03.2019 12:41
Трябват доводи по същество, а не някакви откъси от книги.
Саксите ни смятат за чужди, искат да ни унищожат, но им трябва територията ни. А на Русия не и трябват земи и богатства, защото ги има. Чаткаш ли нещо ?
цитирай
66. get - До 65. radostinalassa - Глупавият го ИЗДАВАТ ДВЕ НЕЩА?
24.03.2019 13:16
radostinalassa написа:
Трябват доводи по същество, а не някакви откъси от книги.
Саксите ни смятат за чужди, искат да ни унищожат, но им трябва територията ни. А на Русия не и трябват земи и богатства, защото ги има. Чаткаш ли нещо ?


- Дава мнения по въпроси - които не са му известни!
- Коментира неща: които не сме го питали?

Продължавай да гледаш света през селския си пенджур - и да коментираш МНОГО НАИВНИЯ ГОРБАЧОВ в контекста "Прозорец на Овертон"? Обяснявайки как Горбачов: не знаел правейки нещо, Защо ги прави :))) ...

- Къ-ъ-ъш п(а)тицо начетена :)))
цитирай
67. radostinalassa - Горбачов няма нищо общо с окно Овертона, Гейчо.
24.03.2019 14:08
Ти си пиши с мъжете, за да получиш вдъхновение свише.
Той е действал предателски, издава га белегът на Каин на челото му.
А прозорецът ни показва, как се опитват да измамят внуците ни. Чат ли си , Джендьо ?
Много естрогени и халтав мозък.
цитирай
68. merlin68 - И на мен get, ми се струва, че говорим ...
24.03.2019 22:59
get написа:
elcomandos написа:
И на мен get, ми се струва, че говорим на различни езици.
И понеже гледам, се самоопределихте като патриот, а мен, като тесен партиец защитаващ интересите на чужди държави, то явно разговорът ни няма да се получи, защото мисля да се въздържа да сляза на нивото ви.


Нивото ви е такова, че НЯМА КАК ДА СЛЕЗЕТЕ ПО-ДОЛУ!
Протегнах ръка - вия я заплюхте, просто да ви е!


Кво ти се пъне тоя потурнак, явно не знае, че ти, другарю полковник от народната милиция на народната република, отрекъл се от партийната книжка и станал демократ, си най-великият български патриот.
И само колко си божествено милостив - простено да му е, казваш, ти офицерът с чест, отрекъл се от Ленин и прочел Библията. Прочитането на Библията явно те е приравнило със светата троица и сега така благосклонно раздаваш опрощения.
цитирай
69. vaquero - Благодарности!
25.03.2019 07:14
Благодаря на всички коментирали!
цитирай
70. get - До ИНТЕЛЕКТУАЛНОТО НЕДОРАЗУМЕНИЕ 68. merlin68 - ... не само ПОТУРНАК но и изяваващ се ... ?
25.03.2019 13:09
merlin68 написа:
get написа:
elcomandos написа:
И на мен get, ми се струва, че говорим на различни езици.
И понеже гледам, се самоопределихте като патриот, а мен, като тесен партиец защитаващ интересите на чужди държави, то явно разговорът ни няма да се получи, защото мисля да се въздържа да сляза на нивото ви.


Нивото ви е такова, че НЯМА КАК ДА СЛЕЗЕТЕ ПО-ДОЛУ!
Протегнах ръка - вия я заплюхте, просто да ви е!


Кво ти се пъне тоя потурнак, явно не знае, че ти, другарю полковник от народната милиция на народната република, отрекъл се от партийната книжка и станал демократ, си най-великият български патриот.
И само колко си божествено милостив - простено да му е, казваш, ти офицерът с чест, отрекъл се от Ленин и прочел Библията. Прочитането на Библията явно те е приравнило със светата троица и сега така благосклонно раздаваш опрощения.


... като нискочел ПЛАГИАТ :)) ?

Това явление обикновено е присъщо за МОРАЛНИТЕ ДЕБИЛИ - Защото?
Комуниста е този, който вярва в правотата, без да е чел Маркс-Ленин !
Антикомуниста е този - който не само ги е прочел, но изпитал на гърба си "сладостта на плодовете" маркс-лениновия "социализъм"? - Поради това си е поставил и въпроса - Защо е така Господи?

А за теб Красимирчо, член на СДС КОМСОМОЛА в младите си години - при теб е като в песента за Комсомола: "... дълъг път те чака - труден път ..." :))) !
цитирай
71. radostinalassa - Най - добре е да не сме ги чели тези тухли...
25.03.2019 14:17
да не сме ги изпитвали на гърба си и да проумеем кой е в основата на всичко. И на комунизма, и на капитализма, и на фашизма. Господ е техния бог, тук си прав.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vaquero
Категория: Забавление
Прочетен: 1165071
Постинги: 270
Коментари: 6279
Гласове: 11458
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031