Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2016 08:29 - КОЙ СИ ТИ, КЪДЕ СИ ТИ, ЗНАЕШ ЛИ ТИ РЕАЛНО ТОВА
Автор: koshava Категория: Други   
Прочетен: 505 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Земята е планета на маймуната - реалност или сън. Има ЕДНА история, в която се разказва, че ЕДНА маймуна ДОШЛА при Буда. Маймуната представлява човека, маймуната означава ума. Умът е маймуната. Ако човекът е САМО ум, ето какво СЛЕДВА за човека, а именно ТАЗИ история. Която се повтаря за човека, отново и отново от над пет хиляди години. Защото човекът, такъв какъвто е, от над пет хиляди години е един и същ. Моля Ви, запомнете добре това, защото това е ВСИЧКО което ТРЯБВА да се запомни.

Една маймуна дошла при Буда, а тя не била обикновена маймуна. Била цар, ЦАР на маймуните, това означава АБСОЛЮТНАТА маймуна. Маймуната казала на Буда: - "ИСКАМ да стана Буда". Буда казал: - "Никога не съм чувал за някой, който да е станал Буда, ДОКАТО е бил маймуна". Маймуната казала: - "Не познаваш МОИТЕ способности. Аз не съм ОБИКНОВЕНА маймуна". Никоя маймуна не си МИСЛИ, че е обикновена маймуна, ВСИЧКИ маймуни МИСЛЯТ, че са необикновени, това е ЧАСТ от ТЯХНАТА маймунщина. Тя казала: - "Аз не съм обикновена маймуна. За какво говориш? АЗ СЪМ ЦАР на маймуните". Буда попитал: - "Какви специални или необичайни способности притежаваш? Можеш ли да ми покажеш?" Маймуната казала: - "Мога да скачам до самия КРАЙ на света". Тя скачала по ВСИЧКИ дървета. ЗНАЕЛА как се скача. Буда казал: -" Добре, ела върху дланта на ръката ми и скочи на ДРУГИЯ край на света". Маймуната се ОПИТАЛА, а била наистина МНОГО силна маймуна, МНОГО здрава маймуна. Излетяла КАТО стрела и летяла, и летяла... и летяла. Месеци - и историята разказва - години минали. Маймуната стигнала до самия КРАЙ на света. Тя се засмяла, казала си: - "Виж ти! АЗ СЪМ на самият КРАЙ!" Погледнала надолу. ВИДЯЛА бездънна пропаст: имало пет колони, които ОЧЕРТАВАЛИ границата. Трябвало да се връща. Но КАК да докаже, че е била до тези ПЕТ колони? Затова се изпикала близо до ЕДНАТА колона - маймуна! - за да Я маркира! Минали години и тя се ВЪРНАЛА обратно. Когато пристигнала при Буда, казала: - "Бях на самия край на света и оставих ЗНАК". Но Буда казал: - "Само се огледай!" Тя изобщо не била се помръднала. Тези пет колони били петте пръста на Буда. И ВОНЕЛИ на пикоч. Тя била тук със затворени очи, трябва да е сънувала.

Умът е маймуна със затворени очи, сънуваща. НИКОГА НЕ СИ ХОДИЛ НИКЪДЕ, ВИНАГИ СИ БИЛ ТУК И СЕГА - ЗАЩОТО НЕ СЪЩЕСТВУВА НИЩО ДРУГО. Просто ти ОТВОРИ очи и хвърли ЕДИН поглед НАОКОЛО, и ВНЕЗАПНО ще се разсмееш. Единствената необходимост е да разбереш, КОЙ СИ ТИ, КЪДЕ СИ ТИ, ЗНАЕШ ЛИ ТИ РЕАЛНО ТОВА.

wake-help-am.simplesite.com/




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: koshava
Категория: Други
Прочетен: 1757907
Постинги: 1229
Коментари: 1512
Гласове: 1943
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930