Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2017 07:55 - Отдавна хората говорят,че ти си тъмен летен облак.Прииждаш бързо и отминаваш и после сто беди след теб оставяш. Прииждаш бързо и отминаваш и ...
Автор: koshava Категория: Други   
Прочетен: 511 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Отдавна хората говорят, че ти си тъмен летен облак. Прииждаш бързо и отминаваш и после сто беди след теб оставяш. Прииждаш бързо и отминаваш и после сто беди след теб оставяш. Но да повярвам не, не мога, аз виждам слънце в твоя поглед. С лъчи от нежност ти все ме галиш и страсти огнени във мене палиш. С лъчи от нежност ти все ме галиш и страсти огнени във мене палиш. И още хората говорят, че ти напомняш дъжд пороен. Заливаш крехки треви зелени, погубваш всекиго, най-много мене. Заливаш крехки треви зелени, погубваш всекиго, най-много мене. Да вярвам в думи не, не искам, за мене ти си ручей бистър! Пред тебе само аз коленича отпивам светлина и те обичам Пред тебе само аз коленича отпивам светлина и те обичам. Share Текстът е добавен от Textove team

Още на: https://textove.com/toni-dimitrova-za-tebe-horata-govoryat-tekst
Благодариние на textove.com Отдавна хората говорят, че ти си тъмен летен облак. Прииждаш бързо и отминаваш и после сто беди след теб оставяш. Прииждаш бързо и отминаваш и после сто беди след теб оставяш. Но да повярвам не, не мога, аз виждам слънце в твоя поглед. С лъчи от нежност ти все ме галиш и страсти огнени във мене палиш. С лъчи от нежност ти все ме галиш и страсти огнени във мене палиш. И още хората говорят, че ти напомняш дъжд пороен. Заливаш крехки треви зелени, погубваш всекиго, най-много мене. Заливаш крехки треви зелени, погубваш всекиго, най-много мене. Да вярвам в думи не, не искам, за мене ти си ручей бистър! Пред тебе само аз коленича отпивам светлина и те обичам Пред тебе само аз коленича отпивам светлина и те обичам. Share Текстът е добавен от Textove team

Още на: https://textove.com/toni-dimitrova-za-tebe-horata-govoryat-tekst
Благодариние на textove.com Отдавна хората говорят, че ти си тъмен летен облак. Прииждаш бързо и отминаваш и после сто беди след теб оставяш. Прииждаш бързо и отминаваш и после сто беди след теб оставяш.   Но да повярвам не, не мога, аз виждам слънце в твоя поглед. С лъчи от нежност ти все ме галиш и страсти огнени във мене палиш. С лъчи от нежност ти все ме галиш и страсти огнени във мене палиш.   И още хората говорят, че ти напомняш дъжд пороен. Заливаш крехки треви зелени, погубваш всекиго, най-много мене. Заливаш крехки треви зелени, погубваш всекиго, най-много мене.   Да вярвам в думи не, не искам, за мене ти си ручей бистър! Пред тебе само аз коленича отпивам светлина и те обичам Пред тебе само аз коленича отпивам светлина и те обичам.  




Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: koshava
Категория: Други
Прочетен: 1756856
Постинги: 1229
Коментари: 1512
Гласове: 1943
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930