Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2016 09:47 - MADE IN BULGARIA
Автор: koshava Категория: Други   
Прочетен: 869 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Индонезия - страна с 237 млн.души население се управлява от Консултативна асамблея, която включва Камара на народните представители с 550 депутата. А България -страна с население от 7 млн.души се управлява от 240 народни представители?!?
Нещо неясно?

image


image

Забележете тапета на екрана на компютъра ...




image


image



Поредния абсурд в България....:( Значи след решението на конституционния съд да останат само три от въпросите на Слави за референдума му. Онзи Плевналиев, срамът на България, се изказва пак неподготвен и продажнически, "ТЕ" щели да решават всичко като "народни" представители, а народа можел пряко да участва, само по някой въпроси. Сиреч, "народните" представители могат и са излъчени уж от народа, а самия народ баш "шефа" на парламента, той не можел да решава каквото и да е...:( Ми тогава, след като народа не е в позиция да си решава сам проблемите и в лицето на народните представители (нали са от народа излъчени), излиза че им се отнемат правата и гласът по най-брутален начин от политиците, и обявявайки се за само-държавници. Това вече е диктатура и налагане на лични мнения на отделни индивиди от политиците, против просперитета и начина на живот на народа. Което ще рече, че не лошо, а много лошо е състоянието на страната, налага ни се режим едноличен от политиците. Не им се иска ние да решим колко да са депутатите в парламента както и много други неща не им се иска. Те си мислят вече че са богове, ама не са, никой не отива на онзи свят жив, "скъпи" политици, всички сме смъртни и равни на земята, не да се делите по парите си, не, те са дошли от нас народа! Трябвало било вика Плевналиев, това да се решава от Велико народно събрание, абе гумена главо, народа не е ли Велико народно събрание, не е ли най-великото??? Или ние народа не сме нищо за вас, а??? Ние народа сме най-най-великото народно събрание, и чрез референдум можем да променяме законите както и конституцията, в угода на НАРОДА, не в угода на вас!! Тъпанари жалки, самозабравихте се доста.......


Така усвоява Лиляна!

Правителството даде съгласие за строеж на оставащите 5.53 км от Западната дъга да се плати 115 млн. лв. Така всеки километър от трасето ще струва колосална сума - 20.795 млн. лева.

image


Без никакви притеснения и скрупули , герберските кметове се надпреварват един през друг да вършат, кой от кой по - големи безобразия и безчинства!
Срамота!
Срамота е на фона на все по-обедняващото и изнемогващо българско население
да се харчат 90 000 за прищевките на някакъв си селски тарикат.
Срамота е да правим sms- кампании за събиране на пари, с които да се лекуват болни български деца и в същото време всякакви герберски отрепки да разхищават парите на данъкоплатеца, за да избиват комплексите си.
Срамота е да търпим това!
Срамота е безразличието и примирението , с което търпим тези издевателства!
Срамота!!!
http://nbox.bg/…/33990-otdahnete-kmetat-na-nai-bednata-obsh…

image



Питайте още
"Като си идат тези,какво ще правим?"
От публикациите:
В няколко болници били почнали ПИЛОТНО да приемат с пръстови отпечатъци. А по-нататък ще го въвеждат във ВСИЧКИ болници, че и аптеките ще продават лекарства не само срещу рецепта и пари, но и срещу пръстови отпечатъци. Аз обаче не съм престъпница да ми вземат отпечатъци. Аз съм инвалид и живея на 9 етаж. От 3 години не съм излизала от къщи, защото инвалидната ми количка влиза в асансьора само сгъната а долу на стълбите пред блока няма рампа. Аз и да искам /а пък аз не искам/ не мога да ида да ми вземат отпечатъци. Че после пък да ида да си получа идентификационен номер. Че после пък всеки месец да ходя в аптеката да удрям по един палец за лекарствата за които касата не ми плаща НИЩО. Ако пък направят и гласуването задължително ще плащам и глоба защото НЕ МОГА да отида до изборната секция. Абе кой ми е крив като не се разболях от някоя свястна болест от която се умира... Те нашите управляващи май това искат от мен, ама на - Господ не ми даде.

image

image


От фейсбук





























Гласувай:
2



1. apostapostoloff - Като не ти харесва България,
29.07.2016 11:37
емигрирай в Куба. Там е много хубаво, защото има братство и равенство- и метачът, и мозъчният хирург получават 20 долара месечно.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: koshava
Категория: Други
Прочетен: 1761819
Постинги: 1229
Коментари: 1512
Гласове: 1943
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930