Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2016 19:36 - Блог.БГ цензурира разкрития на престъпления срещу българоубийци
Автор: koshava Категория: Други   
Прочетен: 679 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Днес публикувах култовото разкритие „За какво Трайчо Трайков прибра € 70 000? ІІ„, но Блог.БГ са го свалили от класациите, за да не може то да стигне до по-широка публика. Това е абсолютно нагло посегателство върху свободата на словото, особено, когато става въпрос за престъпление в особено големи размери и засягащо абсолютно всички граждани на Република България, в това число и самите извършители на манипулацията – служители на групировката Инвестор.БГ.

Използвам случая дя им заявя, че много скоро ще се наложи да им поискам ОГРОМНА финансова компенсация за дългогодишните им манипулативни действия с блога ми, в полза на политико-енерГЕПИйната мафия. Компенсацията, която ще поискам и ще получа, ще бъде в ПЪТИ по-голяма от престъплението на Трайков, което сега се опитват да заметат под килима.

 

Манипулаторите, които пипат статиите ми НЯМАТ директни забележки или питания към мен! Нямат контра аргументи или опровержения на разкритията ми. Пипат с мазните си пръсти и си въобразяват, че ще им се размине.

Като и друг път съм казвал интернет пространството предлага огромни възможности, за да може всеки да изложи позицията си. Основната причина да не бързам да се изнеса от тук е да покажа истинското лице на групировката Инвестор.БГ. Зная кой стои зад нея и това не ми образува притеснения.

Георги Котев   bultimes.com/blog-bg-tsenzurira-razkritiya-na-prestapleniya-sreshtu-balgaroubijtsi/



Гласувай:
2



1. koshava - Не блог.бг г-н Котев....
05.11.2016 19:46
Не блог.бг г-н Котев,жертва сме на Ефектът Мандела (масово разминаване в спомените),в тази реалност ТТ не е пенясвал по бтв,нито пък е присвоявал нещо,
дори и вие не сте имали постинг в класациите.Ефектът Мандела-много яко и удобно
нали.

http://www/forum/index.php?topic=1554.0
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: koshava
Категория: Други
Прочетен: 1764332
Постинги: 1229
Коментари: 1512
Гласове: 1943
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930